Дар'єва Інна Іванівна

Індивідуальна програма розвитку дитини

(Чечеліївська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Петрівського району Кіровоградської області)

Дитина _____________________Дата народження_____________________
Вік _____________________________________________________________
Батьки, або особи, які їх замінюють:
Батько__________________________________________________________
Мати_________________________Телефон ___________________________

Особливості розвитку
Сприймання. У дівчинки спостерігається відставання розвитку сприймання. Вона  слабо орієнтується у просторі,  не розуміє смислового значення слів, що утруднює виконання елементарних вправ. Має досить обмежений запас знань про навколишній світ, предмети та їх ознаки. Не може описати предмет чи явище.
Несформованість функції уваги, результатом якої є неуважність дитини, призвела до того, що на початок навчання в школі у дівчинки дуже малий об’єм уваги, переключаємість повільна і стійкість уваги дуже нетривала. У дитини  спостерігається несформованість організації дій, яка проявляється в  тому, що вона не може самостійно працювати, а потребує постійного стимулювання і допомоги з боку дорослого. Довільність уваги дуже на низькому рівні, переважає мимовільна увага.
Через недостатній рівень уваги її пам'ять також має низький рівень. Учениця запам’ятовує 3-4 ознаки предмета.  Також спостерігаються труднощі у відтворенні. Більш розвинена короткотривала пам'ять.
Мислення. Не вміє виділяти істотне, в дівчинки постерігаються значні труднощі у порівнянні, а узагальнювати може тільки з допомогою дорослого.  Не може аналізувати і робити умовиводи. Не розуміє зв’язків між явищами. Мілка моторика розвинена недостатньо.
Емоційно-вольова сфера. Дитина емоційна, вразлива, невпевнена. Учениця має незначну рухову заторможеність, Вона повільно включається в роботу
Чи отримувала дитина допомогу?Так, дівчинка відвідувала логопедичні заняття.
Дата вступу до школи вересень 2012 року            Клас 1
Вчитель Дар’єва І.І.
Строки дії програми (вересень 2015 по червень 2016 року)
Присутні на засіданні з приводу розробки індивідуальної програми розвитку дитини.



Присутні

І півріччя
ІІ півріччя
Дата
Пропозиції
Дата
Пропозиції

Яротник Л.І. заступник директора з навчально-виховної роботи
10.09.2015
Розвиток співвідношення слова з образом предмета.
12.01.2016
Формування граматичної будови і зв’язного висловлювання.

Дар’єва І.І., вчитель початкових класів
10.09.2015
Сприяти розвитку уваги шляхом залучення до різних видів діяльності (навчальної, ігрової, трудової)
12.01.2016
Розвивати сприймання просторових ознак, відношень

Деркач Т.Г., практичний психолог
10.09.2015
Удосконалювати розумову діяльність шляхом  постійної взаємодії сенсорних (чуттєвих) і логічних компонентів.
12.01.2016
Мислення збагачувати за рахунок чуттєвих образів та формуванню логічних розумових операцій

Батьки
10.09.2015
Знати особливості розвитку дитини.
12.01.2016
Вплив первинного дефекту на формування психічних функцій, рухових, соціальних, навчальних та інших умінь

Я ЗГОДЕН зі змістом ІПР.
Я мав можливість брати участь у розробці цього плану.
Підпис батьків, або осіб, які їх замінюють__________________
Дата







Розклад корекційно - розвиткових занять
учениці 4 класу
Чечеліївської ЗШ І – ІІІ ступенів
(прізвище, імя, по батькові учениці)
на ІІ семестр 2015 – 2016 н.р.
(інклюзивна форма навчання)
Дні тижня
Час проведення занять
Предмет
Учитель
Понеділок

12.00 - 12.40

12.55 - 13.35
Розвиток мовлення (Мова)
Корекція розвитку
Дар’єва І.І.
Дар’єва І.І.
Вівторок
12.00 -12.40

12.55 - 13.35
Розвиток мовлення (Читання)
Корекція розвитку
Дар’єва І.І.
Дар’єва І.І.

Середа
12.00 - 12.40

12.55 - 13.35
Розвиток мовлення (Мова)
Корекція розвитку
Дар’єва І.І.
Дар’єва І.І.
П'ятниця
12.00 - 12.40

12.55 - 13.35
Розвиток мовлення (Мова)
Розвиток мовлення (Читання)
Дар’єва І.І.
Дар’єва І.І.


З розкладом занять ознайомлена (-ий)__________ Прізвище, ім’я батьків




Стиль навчання
  •  Переважно слуховий                 
  •  Переважно візуальний
  • Багатосенсорний            
  •  Переважно кінестетичний        
  •  Переважно тактильний
Місце, умови
  • Визначене місце  
  •  У малій групі
Навчальні підходи
  • Часта / невідкладна реакція з боку вчителя
  •  Об’єднання стилів навчання
  •  Спільне навчання
  •  Кооперативне навчання в групах / парах
  •  Інше _____


  • Різні види вказівок усні і письмові
        демонстрація / моделювання ___ привертання уваги учня 
Корекція поведінки
  •  Часті перерви
  •  Чітке визначення очікувань
  •  Робота в тиші
  • Позитивні підкріплення
  •  Надання можливостей для вибору й альтернатив
  •  Надання можливості порухатися
  • Близький безпосередній контроль
  •  Розміщення дитини у зручному місці
Матеріал та обладнання
  • Адаптовані версії книжок
  • Затискачі, похилі дошки
  • Інше _____________інд. картки____
Організаційні питання
  •  Індивідуалізований розклад занять учня
  • Інше ___
Сенсорні потреби
  • Стежити, чи правильно учень користується: допоміжним технологічним обладнанням
  •  Інше ________________________________________


Немає коментарів:

Дописати коментар