Рижак Ольга Володимирівна

Індивідуальна програма розвитку (ІПР)
НВК «Павлиська загальноосвітня школа І-ІІІст. - ліцей  ім. В.О.Сухомлинського»

Дитина:
Дата народження:
Батьки: 
Телефон:
Адреса:
Особливості розвитку Нерівномірна сформованість пізнавальних процесів: затримка психічного розвитку. Емоційно-вольова сфера нестійка. Збіднений словниковий запас.Читання поскладове.
Навчуваність обмежена. Виконує практичні дії з допомогою й під контролем. Зосереджується короткотривало, працездатність знижена.
Чи отримувала дитина допомогу, яку Так, корекційно-розвивальні заняття з практичним психологом
Дата вступу до школи 01.09. 2012.Клас _
Вчитель Найденко В.Г.
Строки дії програми з вересня 2016до червня 2017
Індивідуальна навчальна програма розроблена з урахуванням програм для дітей з затримкою психічного розвитку
Присутні на засіданні з приводу розробки ІПР:

Присутні
Дата
Заступник директора з НВР Черньонкова І.М.
21.09.2017 р.
Вчитель Найденко В.Г.
21.09.2017 р.
Практичний психолог Рижак О.В.
21.09.2017 р.
Соціальний педагог Сова Я.Р.
21.09.2017 р.
Батьки
21.09.2017 р.

Перелік спеціальних і додаткових видів послуг:

Вид послуг
Кількість год. на тиждень
Місце проведення
Розклад
Заняття з практичним психологом
2 год. на тиждень
каб. психолога
Вівторок, четвер
Заняття з соціальним педагогом
2 год. на тиждень
каб. соціального педагога
Середа, п’ятниця



Я ЗГОДЕН зі змістом ІПР.
Я мав можливість брати участь у розробці цього плану.


Підпис батька (матері) або опікуна    ___________________________   
Дата_______________________________________________________




Пристосування/модифікація класного середовища

Стиль навчання:                 Переважно слуховий                  Переважно візуальний
Багатосенсорний              Переважно кінестетичний         Переважно тактильний

Місце, умови
 Визначене місце             
 У малій групі
Навчальні підходи
Часта / невідкладна реакція з боку вчителя
Об’єднання стилів навчання
 Спільне навчання
 Кооперативне навчання в групах / парах
 Інше _______________________________

Вказівки
 Різні види вказівок:
Інше: демонстрація зразка, виконання частини завдання
спільно з педагогом, виконання завдання за алгоритмом
(схемою), повторюваність у навчанні, предметно-наочний та практичний характер навчання

Корекція поведінки
 Часті перерви
 Чітке визначення очікувань
 Робота в тиші
Позитивні підкріплення
 Надання можливостей для вибору й альтернатив
 Надання можливості порухатися
Близький безпосередній контроль
Розміщення дитини у зручному місці
Матеріал та обладнання
Книжки для сліпих, надруковані шрифтом Брайля
Адаптовані версії книжок
 Затискачі, похилі дошки
 Інше _____________інд.картки_____________________

Організаційні питання
Індивідуалізований розклад занять учня
 Інше ________________________________________________

Сенсорні потреби
 Стежити, чи правильно учень користується: _____ окулярами
______ слуховим апаратом ______ аудіо / ЧМ приладдям
______ допоміжним технологічним обладнанням
 Інше ________________________________________

Інше




Індивідуальна навчальна програма

Навчальний предмет: Українська література
Тема: Вступ. світ фантазії, мудрості.
Довгострокова мета:удосконалювати навички читання вголос (збільшити швидкість читання та перейти з поскладового читання до читання словами). Збагачувати словниковий запас. Розвивати зв’язне мовлення.

Короткострокові завдання
Методи оцінювання
Дата і прогрес
05.09-09.09





Удосконалювати техніку читання.
Розуміти, естетичного відчувати образне слово.
Усвідомлення учнем емоційно-ціннісних орієнтирів, які допоможуть у власному житті.
Зацікавлення українською культурою.
На матеріалі української літератури розвивати словесно-логічного мислення.
Розвивати уміння користуватися словниками.
Спостереження, зразки робіт



12.09-16.09



Розвивати допитливість, шанобливе ставлення до світоглядних уявлень наших предків.
Розвивати здатність захоплюватися цікавим, фантастичним змістом творів.
Вчити аналізувати, узагальнювати.
Навчити розрізняти твори різних жанрів.
Спостереження, зразки робіт

19.09-23.09
Закріпити вміння образно переказувати окремі уривки казки, змальовувати зовнішність персонажів.
Удосконалити вміння робити власні висновки про добро та зло, переконувати, чому та чи інша риса, поведінки персонажа є позитивного або негативного.
Навчити самостійне висловлюватись про те, чого навчає казка. Розвивати здатність захоплюватися позитивними вчинками героїв казок, їхньою зовнішністю, рисами характеру тощо.
Вміння висловлювати власні міркування про зміст казок, проводити аналогії із сучасним життям. Розвивати уяву, фантазії осмислення постійної присутності в житті, в душі добра і зла, красивого й потворного.
Спостереження, контрольні листки

26.09-30.09
Вдосконалювати вміння образно переказувати окремі уривки казки, змальовувати зовнішність персонажів.
Вміння висловлювати власні міркування про зміст казок, проводити аналогії із сучасним життям.
Спостереження, тестові завдання



Умовні позначення:
О – учень оволодів умінням, досяг поставленої мети;
СП – спостерігається суттєвий прогрес;
НП – спостерігається незначний прогрес;
ПН – прогресу в досягненні конкретної мети немає;

Індивідуальна навчальна програма

Навчальний предмет: Українська мова
Тема: Відомості про мовлення
Довгострокова мета:– писати, не порушуючи з’єднань;
- відповідати повним реченням на запитання за змістом прослуханого та прочитаного;
– з допомогою вчителя розпізнавати та відтворювати розповідну, питальну, окличну та спонукальну інтонації;
- списувати текст без помилок;
- писати під диктовку, не пропускаючи букв.

Короткострокові завдання
Методи оцінювання
Дата і прогрес
05.09-09.09





Володіння загальними уявленнями про мовлення.
Засвоєння необхідних термінів у мовленнєвій діяльності, які передбачені програмовим матеріалом. З допомогою вчителярозрізняти такі поняття: мовлення, види мовленнєвої діяль­ності, монолог, діалог, адресат мовлення.
 Усвідомлення видів мовлення.

Спостереження, зразки робіт



12.09-16.09



Володіння загальними уявленнями про мовлення.
Засвоєння необхідних термінів у мовленнєвій діяльності, які передбачені програмовим матеріалом. З допомогою вчителярозрізняти такі поняття: усну та письмову, монологічну та діалогічну форми; тему та основну думку, тему й мікротему висловлювання.
Спостереження, аудіювання

19.09-23.09
Знання необхідних правил та понять.
Використання засвоєних термінів під час відповідей на уроці. З допомогою вчителярозрізняти такі поняття: мовні засоби зв'язку речень у тексті, стилі мовлення, сферу їх використання, типи і жанри мовлення, особливості їхньої побудови; вимоги до мовлення
Спостереження, аудіювання

26.09-30.09
Використання засвоєних правил і термінів під час виконання навчальних завдань. Навчитися з допомогою вчителя визначати тему, основну думку висловлювання.
Спостереження, тестові завдання




Умовні позначення:
О – учень оволодів умінням, досяг поставленої мети;
СП – спостерігається суттєвий прогрес;
НП – спостерігається незначний прогрес;
ПН – прогресу в досягненні конкретної мети немає

Індивідуальна навчальна програма

Навчальний предмет: Математика
Тема: Повторення за початкову школу
Довгострокова мета:– навчитися складати задачі по малюнках;
-навчитися рахувати в межах 10000;
- виконувати арифметичні дії в межах 100;
- вивчити таблицю множення;
- вміти виділяти суттєві ознаки,
- навчитися орієнтуватися в завдання, планувати свою діяльність та  самостійно виконувати нескладні завдання.

Короткострокові завдання
Методи оцінювання
Дата і прогрес
05.09-09.09




Удосконалити вміння об’єднувати предмети в групи за спільними ознаками, називати їх певним узагальнюючим словом. Навчитися розпізнавати натуральні числа у межах 1000. Повторити додавання і віднімання чисел в межах 10.
Спостереження



12.09-16.09



Закріпити вміння розпізнавати натуральні числа у межах 1000. Повторити додавання і віднімання чисел в межах 20. Закріпити вміння будувати  кут, прямокутник, квадрат, коло. Систематизувати та  узагальнити відомості про натуральні числа.
Спостереження, самостійна робота

19.09-23.09
Вдосконалювати обчислювальні навички. Повторити додавання і віднімання чисел в межах 20.  Навчитися будувати радіус за допомогою креслярських приладів(циркуль, косинець, лінійка, олівець тощо). Навчитися позначати геометричні фігури буквами латинського алфавіту.

Спостереження

26.09-30.09
Навчитися будувати відрізок, промінь, точку, пряму; вимірювати довжину відрізка. Закріпити вміння розв'язання простих задач (на дві дії).
Спостереження, контрольна робота



Умовні позначення:
О – учень оволодів умінням, досяг поставленої мети;
СП – спостерігається суттєвий прогрес;
НП – спостерігається незначний прогрес;
ПН – прогресу в досягненні конкретної мети немає


Поточний рівень знань і вмінь.
На цій сторінці фіксуються відомості про рівень розвитку дитини, зафіксовані під час спостережень і досліджень: її вміння, сильні якості, стиль навчання (особливо якщо один зі стилів домінує), що дитина не вміє робити, у чому їй потрібна допомога тощо.

Педагог
Вучня читання поскладове. Темп читання – 15 слів за хвилину. Вірша напам’ять не вивчає. Речення прості, незавершені, часто повторює одні й ті ж слова. Збіднений словниковий запас.
Рівень сформованості координації рухів  в системі «око-рука» низький. Пише зі значними помилками, порушуючи з’єднання. Під диктовку пише погано, пропускає букви та допускає орфографічні помилки.
Рахує до 100 в прямому та зворотному напрямках. Задачі по малюнках складає з допомогою вчителя. Не вміє здійснювати порівняння, аналіз, класифікацію об’єктів та явищ, виділяти суттєві ознаки математичних об’єктів і величин, встановлювати залежності та співвідношення між ними. Нове завдання самостійно не виконує.
Не може утримувати на чомусь увагу більше ніж 5 хвилин.
Обмеження знання та уявлення про навколишній світ. Не вміє орієнтуватися в завдання та планувати свою діяльність. До шкільного навчання байдужий, потребує постійного контролю та допомоги.
Психолог
Сенсорні еталони сформовані. Увага нестійка, переважає мимовільна.Концентрація уваги до 5хвилин, потребує переключення з одного виду діяльності на інший. Пам'ять короткотривала, механічна. Інтелектуальна пасивність. Несамостійність в інтелектуальній сфері поєднується з впертістю, дратівливістю, агресивністю. Завдання виконує за аналогією. Значні недоліки у вмінні міркувати, робити умовиводи, встановлювати причинно-наслідкові зв’язки. Не вміє виділяти суттєві ознаки предметів.Збіднений словниковий запас та схильність до вживання лайливих слів. Емоційна лабільність. Несамостійність, недорозвиненість вольової сфери, безвідповідальність.








Немає коментарів:

Дописати коментар