Мартіросян Наталія Олександрівна

Індивідуальна програма розвитку (ІПР)
Михайлівської ЗОШ І-ІІІ ступенів

Дитина:
Дата народження:
Батьки або опікуни:
Телефон:
Адреса:
Особливості розвитку – Затримка психічного розвитку, нерівномірно сформовані навчальні процеси. ДЦП – спастичний тетрапарез з перевагою правих кінцівок.


Чи отримувала дитина допомогу, яку – консультації психолога, логопедична допомога, фізична реабілітація в закладах охорони здоровя
Дата вступу до школи – 01.09.2015р. Клас –
Вчитель – Семенченко Валентина Олександрівна
Асистент вчителя – Мартіросян Наталія Олександрівна
Строки дії програми з  - 01.09.2015р. до – 31.05.2016р.
Присутні на засіданні з приводу розробки НІР:
Присутні
Дата
Присутні
Дата
Семенченко В.О. - вчитель
30.08.2015р


Мартіросян Н.О. – асистент вчителя
30.08.2015р


Гайдабура В.П. - психолог
30.08.2015р





Індивідуальна навчальна програма
Довгостроковамета:Створення та забезпечення умов для ефективного навчання в школі
_________________________________________________________________________________

Короткострокові завдання
Методи оцінювання
Дата і прогрес
1.      Учень виконуватиме усі завдання до кінця. Працюватиме в класі до кінця уроку
2.      Записуватиме вивченні букви друкованим письмом, виконуватиме графічні завдання
3.      Вивчатиме значення нових слів.
4.      Братиме участь у груповій роботі на уроках, спільних іграх під час перерв
Зразки робіт

Спостережений

Контрольні листки

Тестові завдання

Стандартні тести
До 23.12.2015

НП


СП


СП





Довгострокова мета: Створення та забезпечення умов для ефективного навчання в школі, формування й розвиток пізнавальних процесів для кращого засвоєння навчального матеріалу_______________________________________________________________________________________________________________________________________


Короткострокові завдання
Методи оцінювання
Дата і прогрес
1.      Дитина виконуватиме усі завдання до кінця. Працюватиме в класі до кінця уроку
2.      Учень виконуватиме вправи з розвитку загальної моторики, просторової орієнтації
3.      Виконуватиме додаткові вправи з розвитку пам’яті, мислення, уваги.
4.      Братиме участь у груповій роботі на уроках, спільних іграх під час перерв та за потреби звертатиметься по допомогу вчителя або асистента вчителя


Зразки робіт


Спостережений


Контрольні листки


Тестові завдання


Стандартні тести
До 23.12.2015

НП


НП


СП


СП



Умовні позначення:
О - учень оволодів умінням, досяг поставленої мети; СП - спостерігається суттєвий прогрес;
НП— спостерігається незначний прогрес;
ПН- прогресу в досягненні конкретної мети немає






Я ЗГОДЕН зі змістом ІПР.
Я мав можливість брати участь у розробці цього плану.
Підпис батька (матері) або опікуна
Дата – 15.09.2016р.
Стиль навчання:- візуальний
       Переважно слуховий
 Переважно візуальний                                                                                                       
Багатосенсорний
Переважно кінестетичний
       Переважно тактильний

Місце, умови

Визначене місце
У малій групі

Навчальні
підходи
Часта / невідкладна реакція з боку вчителя
Об'єднання стилів навчання
           Спільне навчання
            Кооперативне навчання в групах / парах
             Інше

Вказівки
Різні види вказівок: 
 усні 
письмові
 демонстрація 
 моделювання привертання уваги учня □
           Інше

Корекція
поведінки

Часті перерви

       Чітке визначення очікувань
        Робота в тиші

Позитивніт підкріплення

         Надання можливостей для вибору й альтернатив
  Надання можливості порухатися

Близький безпосередній контроль

            Розміщення дитини у зручному місці
Матеріал
та
обладнання
           Книжки для сліпих, надруковані шрифтом Брайля
        Адаптовані версії книжок

Затискачі, похилідошки
Інше – індивідуальні картки, маніпулятивні приладдя

Організаційні
питання
Індивідуалізований розклад занять учня
Інше

Сенсорні потреби


Стежити, чи правильно учень користується:
окулярами
слуховим апаратом аудіо / ЧМ приладдям допоміжним технологічним обладнання

  Інше: стежити за осанкою, правильність тримання ручки
Інше
Стежити під час перерв за дитиною, через вади здоров’я






Немає коментарів:

Дописати коментар