Каспич Алла Вікторівна

Затверджую :
Директор Новоукраїнської ЗШ
І-ІІІ ступенів № 4
Мартинюк Л.Д.
_______________ 2016 року

Індивідуальна програма розвитку (ІПР)
Новоукраїнська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 4
Загальна інформація про дитину.

Дитина (ПІБ)_______________________________________________________________
Дата народження___________________________________________________________
Батьки або опікуни _________________________________________________________
Телефон ___________________________________________________________________
Адреса_____________________________________________________________________
Особливості розвитку: Дослідження шкільного психолога показали, що рівень розвитку дитини нижче вікової норми, словниковий запас обмежений, увага нестійка, розумова працездатність та її темп занижений.
Чи отримувала дитина допомогу, яку: індивідуальне навчання з 4 по 6 клас
Дата вступу до школи: 01.09.2010 рік
 Клас: 7
Вчитель: Вовкотруб Вікторія Володимирівна
Вихователь з інклюзивного навчання: Сірик Юлія Миколаївна
Строки дії програми: з  01 вересня 2016 року  до 30 травня 2017 року

Присутні на засіданні з приводу розробки ІПР:

Присутні
Дата
Присутні
Дата
Кириченко Л.В.- заступник директора з НВР
15.09.2016


Вовкотруб В.В. – класний керівник 7 класу
15.09.2016


Сірик Ю.М. – вихователь з інклюзивного навчання
15.09.2016


Каспич А.В. – завідувач районної ПМПК
15.09.2016


Карпенко С. О. -  практичний психолог
15.09.2016


Прізвище, імя, по батькові – батьки
15.09.2016


Наявний рівень знань і вмінь:
Психолого-педагогічний висновок: нерівномірна сформованість пізнавальних процесів: легка когнітивна недостатність органічного ґенезу. ММД. Дефіцит активності й уваги. Поведінка керована.
Рекомендації ПМПК: навчання за програмою для дітей із затримкою психічного розвитку.
Педагогічне спостереження: Хлопчик навчається за програмою інтенсивної педагогічної корекції для дітей із затримкою психічного розвитку з 4 класу. Учень має середній рівень знань з основних предметів. Повільно сприймає і осмислює навчальний матеріал. Самостійно застосовувати вивчене не може. На уроках не завжди уважний. Навчальний матеріал намагається не вивчати, а частково запам’ятати чи вгадати. Потребує додаткових пояснень. На запитання вчителя відповідає пошепки, що вказує на його невпевненість. Важко самостійно виконувати поставлене вчителем завдання. Не вміє логічно мислити та зв’язно висловлювати думку.
   На уроках української мови та літератури уважний, старанний. Може самостійно виконати завдання. Вміє списувати як з друкованого, так і з рукописного текстів, пише під диктовку. Вголос читає повільно, частково вивчає вірші напам’ять (не повний текст), відповіді на питання дає короткі. Під час уроку потребує уваги та підтримки.
    З англійської мови має посередні знання : знає алфавіт, вміє читати нескладний текст, частково розуміє прочитане. За допомогою навідних запитань дає короткі відповіді за змістом прочитаного. На слух текст не розуміє. Скласти речення за правилами граматики не може. Потребує постійних підказок.
     На уроках математики засвоїв додавання, віднімання, множення багатоцифрових чисел. Дію ділення виконує разом з дорослим. Систематично виконує домашні завдання. Інформацію сприймає уповільнено, так само повільно її переосмислює, тому потребує наочно-практичної інструкції. Словесно-логічне мислення недорозвинене, складні розумові операції не освоює. Має низький рівень працездатності та швидку втомлюваність. Не може організувати свою роботу.
Психологічне спостереження: Учень проявляє інтерес до взаємодії з дорослим. Легко йде на контакт. Спокійний і повільний, швидко втомлюється від виконання завдань. Здатність зосереджуватися розвинена слабко. Хлопець відчуває значні труднощі при необхідності робити умовиводи, міркувати, встановлювати причино-наслідкові зв’язки. Здатність переносити вміння в нові пізнавальні ситуації розвинена слабко. Потребує відпочинку між виконанням завдань. Встановлювати схоже та відмінне, узагальнювати здатний на посередньому рівні. Позитивно налаштований на спілкування з оточуючими. Ввічливий.
Логопедичне обстеження: мовлення тихе, виразне. Темп читання повільний. Учень спілкується фразовим мовленням. Фонематичні процеси недорозвинені. На письмі пропускає голосні звуки. Звуковимова в нормі.
Перелік спеціальних і додаткових видів послуг:
Вид послуг
Кількість год. на тиждень
Місце проведення
Розклад
Корекція мовлення
2
Сенсорна кімната
Четвер – 1 урок
П’ятниця – 2 урок
Корекція розвитку
2
Сенсорна кімната
Понеділок – 7 урок
Середа – 3 урок
Лікувальна
 фізкультура
2
Спортивний зал
Вівторок – 6 урок
П’ятниця – 1 урок
Корекційно-розвиткові заняття
з математики
2
Сенсорна кімната
Вівторок – 7 урок
П’ятниця – 6 урок





Пристосування/модифікація класного середовища

Стиль навчання:               Переважно слуховий                  Переважно візуальний
Багатосенсорний             Переважно кінестетичний         Переважно тактильний

Місце, умови
Визначене місце 
 У малій групі

Навчальні підходи
Часта / невідкладна реакція з боку вчителя
Об’єднання стилів навчання
 Спільне навчання
Кооперативне навчання в групах / парах
Інше індивідуальний супровід вихователя з інклюзивного навчання
Вказівки
Різні види вказівок:
усні
письмові
демонстрація/моделювання
привертання уваги учня
Інше ____________________________________________________

Корекція поведінки
 Часті перерви
 Чітке визначення очікувань
Робота в тиші
Позитивні підкріплення
Надання можливостей для вибору й альтернатив
Надання можливості порухатися
Близький безпосередній контроль
Розміщення дитини у зручному місці
Інше________________________________________________________
Матеріал та обладнання
 Книжки для сліпих, надруковані шрифтом Брайля
Адаптовані версії книжок
Затискачі, похилі дошки
Інше інд. картки
Організаційні питання
Індивідуалізований розклад занять учня
 Інше ________________________________________________

Сенсорні потреби
Стежити, чи правильно учень користується: _____ окулярами
______ слуховим апаратом ______ аудіо/ЧМ приладдям
______ допоміжним технологічним обладнанням
 Інше ________________________________________

Інше









Я ЗГОДЕН зі змістом ІПР.
Я мав можливість брати участь у розробці цього плану.
Підпис батька (матері) або опікуна    ___________________________   
Дата_______________________________________________________


Немає коментарів:

Дописати коментар