Клочкова Олена Вікторівна

Комунальний заклад «Навчально-виховне об’єднання
«Загальноосвітня школа-інтернат І – ІІІ ступенів, ліцей «Сокіл»,
центр позашкільного виховання Кіровоградської міської ради Кіровоградської області»


Індивідуальна програма розвитку


Дитина:
Дата народження:
Батьки або опікуни:
Телефон:
Адреса:
Особливості розвитку  Складнийий гіперметропічний астигматизм; амбліопія обох очей
Чи отримувала дитина допомогу, яку  в д/с заняття з тифлопедагогом, ортоптичне лікування
Дата вступу до школи     01.09.16р.     Клас 1-А
Вчитель: Клочкова Олена Вікторівна
Строки дії програми з 01.10.16р.________ до 27.05.17р.

Присутні на засіданні з приводу розробки ІПР:

Присутні
Дата
Біденко Тетяна Михайлівна, заступник директора з НВР

   28.09.16 р.
Клочкова Олена Вікторівна, вчитель
Зозуля Віта Володимирівна, псилолог
Міхальова Маргарита Михайлівна, логопед
Сивиринчук Наталія Олександрівна, тифлопедагог
Батьки

Перелік спеціальних і додаткових видів послуг:

Вид послуг
Кількість годин на тиждень
Місце проведення
Розклад
Корекція вад розвитку
3 год
Кабінет тифлопедагога
ПН, СР, ПТ
Ортоптичне лікування
За призн. лікаря
Кабінет тифлопедагога
 2 рази в рік
ЛФК
2 год
Зал ЛФК
СР, ПТ
Ритміка
1 год
Хореографічний зал
ВТ
СПО
3год
Кабінет 15
ПН, ВТ, ПТ
Розвиток мовлення
3 год
Кабінет 15
ПН, ВТ, ЧТ

Я ЗГОДЕН зі змістом ІПР.
Я мав можливість брати участь у розробці цього плану.
Підпис батька (матері) або опікуна    ___________________________   
Дата  _______________________________________________________


Пристосування/модифікація класного середовища

Стиль навчання:                  
 Переважно слуховий                  Переважно візуальний
Багатосенсорний                    Переважно кінестетичний         Переважно тактильний

Місце, умови
Визначене місце             
У малій групі
Навчальні підходи
Часта / невідкладна реакція з боку вчителя
Об’єднання стилів навчання
 Спільне навчання
 Кооперативне навчання в групах / парах
Інше _______________________________

Вказівки
Різні види вказівок: ________ усні __________ письмові
_______ демонстрація / моделювання ___ привертання уваги учня
Інше ____________________________________________________

Корекція поведінки
Часті перерви
Чітке визначення очікувань
 Робота в тиші
Позитивні підкріплення
 Надання можливостей для вибору й альтернатив
 Надання можливості порухатися
Близький безпосередній контроль
 Розміщення дитини у зручному місці
Матеріал та обладнання
Книжки для сліпих, надруковані шрифтом Брайля
Адаптовані версії книжок
Затискачі, похилі дошки
Інше _використання індивідуальних карток зі збільшеним шрифтом___

Організаційні питання
Індивідуалізований розклад занять учня
Інше _чергування видів діяльності________________________________

Сенсорні потреби
 Стежити, чи правильно учень користується: _____ окулярами
______ слуховим апаратом ______ аудіо / ЧМ приладдям
______ допоміжним технологічним обладнанням
 Інше ________________________________________

Інше
Скорочення обсягу письмових завдань  



Поточний рівень знань і вмінь

Хлопчик має недостатні здібності по засвоєнню навчального матеріалу. Пам'ять короткочасна, емоційна; на уроках неуважний, часто відволікається, не вміє зосереджуватись; потребує постійної зміни діяльності, привертання уваги; на вказівки вчителя реагує не з першого разу.
На уроках навчання грамоти складає елементарні речення за ілюстрацією, розрізняє голосні і приголосні звуки, добирає слова-ознаки та слова-дії до назв предметів з допомогою вчителя. В зошиті пише старанно, але дуже повільно. Мовлення нерозвинуте, словниковий запас незначний.
На уроках математики вміє називати числовий ряд від 1 до 10 і навпаки; називає  ознаки об’єктів навколишнього світу: форма, розмір, колір; порівнює групи предметів з вчителем;
            Дитина спокійна, легко йде на контакт, дружить з іншими.

Індивідуальна навчальна програма

Довгострокова мета: формувати і розвивати пізнавальні інтереси для кращого засвоєння  навчального матеріалу, розвивати інтелектуальні функції, емоційно-вольову сферу, мовленнєві навички, підвищувати рівень соціальних контактів у школі.

Працювати відповідно
Навчальних програм для підготовчого, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх  навчальних закладів для дітей сліпих та зі зниженим зором. – Київ – 2014;
Навчальних програм для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою. 1-4 класи. — К.: Видавничий дім «Освіта», 2011. 

Короткострокові завдання (жовтень-листопад)

Короткострокові завдання
Методи оцінювання
Дата і прогрес

03.10. – 08.10.
Звуковий аналіз слів. Складання розповідей за малюнками.
Усний рахунок в межах 10. Склад чисел 3-5.
Вироблення навички правильно тримати ручку під час письма.

10.10.- 14.10.
Засвоєння букв, які позначають голосні звуки. Читання прямих складів.
Письмо малих та великих букв, цифр за календарним плануванням.
Складання прикладів на додавання за предметними малюнками.


31.10. – 04.11.
Закріплення звукового значення вивчених букв, умінь читати з ними склади, слова і речення.
Письмо малих та великих букв, цифр за календарним плануванням.
Порівняння чисел в межах 7. Склад чисел 6-7.

07.11. – 11.11.
Закріплення звукового значення вивчених букв, умінь читати з ними склади, слова і речення.
Письмо слів, складів і речень.
Порівняння чисел в межах 9. Складання прикладів на додавання.

14.11. – 18.11.
Розвивати вміння читати букварні тексти з вивченими буквами.
Письмо слів, складів і речень.
Склад чисел 8-10.

21.11. – 25.11.
Розвивати вміння читати букварні тексти з вивченими буквами.
Списування друкованих слів.
Складання і розв'язування прикладів на додавання за числовим відрізком.

Протягом даного періоду
розвивати навички самостійної роботи,
давати завдання на збільшення обсягу уваги,
завдання, які виконуються тривалий час (для виховання наполегливості),
підтримувати позитивні емоції;
розвивати вміння коригувати власну поведінку.


Самостійні роботи







Індивідуальні картки






Диференційовані завдання







Робочі зошити








Зразки робіт








Спостереження




Умовні позначення:
О – учень оволодів умінням, досяг поставленої мети;
СП – спостерігається суттєвий прогрес;
НП – спостерігається незначний прогрес;
ПН – прогресу в досягненні конкретної мети немає.



Подальше планування залежить від успіхів дитини.










Немає коментарів:

Дописати коментар