Бондаренко Світлана Олександрівна, Козуненко Марія Григорівна

Індивідуальна програма розвитку дитини
Новоукраїнської ЗШ І-ІІІ ст. №6
Дитина:______________________________________________________
Дата народження:______________________________________________
Батьки:_______________________________________________________
Телефон:_____________________________________________________
Адреса:_______________________________________________________
Особливості розвитку: у дитини відмічається порушення інтелектуального розвитку у формі легкої розумової відсталості. Розлади соціальної адаптації. Темп роботи повільний.
Чи отримувала дитина допомогу, яку: корекційні заняття в спеціалізованих закладах в передшкільнийперіод.
Дата вступу до школи: 01.09.2016 р.
Клас:_______
Вчитель:Бондаренко Світлана Олександрівна
Вихователь з інклюзивного навчання: Козуненко Марія Григорівна
Строки дії програми:з 15.09.2016 р. до 28.05.2017 р.
Присутні на засіданні з приводу розробки ІПР:
Присутні
                    Дата                                
Підпис
Заступник директора
з навчально-виховноїроботи
15.09.2016

Вчитель
15.09.2016

Вихователь
з інклюзивного навчання
15.09.2016

Психолог
15.09.2016

Соціальний педагог
15.09.2016

Батько
15.09.2016




Наявний рівень знань і вмінь:
Психолого-педагогічний висновок: учень характеризується недостатністю уваги, особливо довільної, що позначається на якості їх сприймання, запам’ятовування, спрямованості та продуктивності мислення, уявлення. Мислення хлопчика є конкретним і ситуативним, це означає, що дитина може виділити тільки ті властивості предметів та явищ, дію яких вона може певним чином відчути. Засвоєні закономірності він вбачає лише у конкретній ситуації і  переносить на аналогічні. Пізнавальні інтереси у дитини виявляються сформованими. Тому хлопчик небайдужий до навчання, частково уникає завдань, що потребують долання труднощів. Хлопчик вкрай рідко звертається із запитаннями стосовно навчальної діяльності, способу виконання практичного завдання.
Рекомендації ПМПК:інклюзивне навчання за програмою  для дітей з розумовою відсталістю.
Педагогічне спостереження: дитина знає себе, своїх близьких, тих дітей, з якими відвідував дитячий садок. До однокласників звертається по імені.
Дитина складає речення за сюжетними малюнками. За допомогою вчителя складає розповіді, встановлює причинно-наслідкові зв’язки. Знає деякі букви.
Хлопчик порівнює предмети, групи предметів. Також порівнює об’єкти за величиною(«найбільший-найменший», «найвищий-найнижчий», «найдовший-найкоротший», «однакові за висотою»), розуміє напрям руху («вгору-вниз»), розрізняє поняття («один-багато»). Уміє рахувати до 10.
Психологічне спостереження: У результаті обстеження було виявлено, що в учня недостатньо сформовані вміння та навички, необхідні для засвоєння навчального матеріалу. Загальна соціальна мотивація, заснована на розумінні суспільної необхідності навчання розвинена недостатньо. Дитина має недостатньо повний обсяг знань і уявлень про навколишній світ. Йому складно виділяти істотні ознаки, окремі частини, встановлювати логічні зв’язки і відносини між предметами, явищами. Переважає наочно-образно мислення, а словесно-логічне розвинене ще не в повній мірі. Потрібна постійна організуюча допомога вчителя у вигляді навідних запитань, підказок, опора на наочний матеріал. Краще розвинена зорова пам'ять. Загальний темп діяльності повільний. Концентрація уваги на недостатньому рівні розвитку. Переважаючий тип настрою спокійний, врівноважений. З однолітками товариський. Добре йде на контакт з дорослими. Навички просторового орієнтування  сформовані на достатньому рівні.
Логопедичне обстеження: Звуковимова в нормі. Персеверація. Порушення інтелектуального розвитку у формі легкої розумової відсталості. Мовлення виразне. Словниковий запас нижче вікової норми. Грамотою оволодіває з труднощами. Загальне недорозвинення мови (ІІІр.)
Перелік спеціальних і додаткових видів послуг:
Предмет
Години
1.
Українська мова 
4
2.
Математика
2
3.
Природознавство
2
4.
Фізична культура
1
5.
Основи здоров’я
1
6.
Трудове навчання
1
6.
 Музичне мистецтво
1
7.
Образотворче мистецтво
1
8.
Корекція усного мовлення
3
9.
Корекція писемного мовлення
3
10.
Корекційно - розвиткові заняття
2

Всього
21  год.

Вид послуг
Кількість год.
на тиждень
Місце проведення
Розклад

Корекційні заняття
з вихователем
з інклюзивного навчання

8
Кабінет для
корекційних занять
Понеділок, вівторок,
середа,
четвер







РОЗКЛАД
 УРОКІВ ТА КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВИХ ЗАНЯТЬ
НА 2016-2017 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

Понеділок

1. Українська мова
2. Українська мова
3. Математика
4. Корекційно-розвиткові заняття
5. Природознавство

                                                       
Вівторок

1. Корекційно-розвиткові заняття
2. Корекційно-розвиткові заняття
3. Корекційно-розвиткові заняття
4. Фізична культура
5. Музичне  мистецтво

                                                        Середа

1. Корекційно-розвиткові заняття
2. Корекційно-розвиткові заняття
3. Математика
4. Образотворче  мистецтво

                                                        Четвер

1. Українська мова
2. Українська мова
3. Корекційно-розвиткові заняття
4. Корекційно-розвиткові заняття              

                                                                                           Пятниця

1. Природознавство
2. Основи здоровя
3. Трудове навчання




Я ЗГОДЕН зізмістом ІПР.
Я мав можливість брати участь у розробці цього плану.

_____________________________15.09.2016
Пристосування/модифікація классного середовища

Стиль навчання:                 Переважно слуховий                  Переважно візуальний
Багатосенсорний              Переважнокінестетичний         Переважнотактильний

Місце, умови
Визначене місце             
У малій групі
Навчальні підходи
    Часта / невідкладна реакція з боку вчителя
        Об’єднання стилів навчання
        Спільне навчання
        Кооперативне навчання в групах/парах
 Інше акцент на візуальному стилі навчання,  збільшення часу на виконання  завдань
Вказівки
      Різні види вказівок:
усні
письмові
демонстрація/моделювання
привертання уваги учня
Корекція
поведінки
Часті перерви
Чітке визначення очікувань
       Робота в тиші
         Позитивні підкріплення
       Надання можливостей для вибору й альтернатив
               Надання можливості порухатися
       Близький безпосередній контроль
       Розміщення дитини у зручному місці
Інше: формування мотивації до навчання та спілкування
Матеріал та обладнання
      Книжки для сліпих, надруковані шрифтом Брайля
     Адаптовані версії книжок
     Затискачі, похилі дошки
 Інше інд.картки, індивідуальна наочність, яскравий дидактичний матеріал
Організаційні питання
Індивідуалізований розклад занять учня
      Інше ______________________________________________

Сенсорні потреби
     Стежити, чи правильно учень користується:
     окулярами
     слуховим апаратом
     аудіо/ЧМ приладдям
     допоміжним технологічним обладнанням
     Інше: попередження перевтоми
Інше
    Консультування батьків
Індивідуальна програма розвитку
 Довгострокова мета: лічба предметів у межах 5
 Короткостроковізавдання
Методиоцінювання
Дата і прогрес
            1.     Учень називатиме цифри у межах 5, їх послідовність у числовому ряду.
                2.      Учень правильно називатиме і писатиме цифри у межах 5
  3.  Навчиться збільшувати і зменшувати множини на одиницю в межах 5.
Зразки робіт

Спостереження

Контрольні листки


Тестові завдання


Стандартні тести

Довгострокова мета: вивчення звуків і букв а, у, м, о, с, х.
 Короткострокові завдання
Методи оцінювання
Дата і прогрес
  1. 1Учень відповідатиме на запитання, описуватиме малюнки, події повними реченнями, вивчатиме значення нових слів.
     2.      Учень впізнаватиме вивчені звуки, співвідноситиме їх з відповідними друкованими буквами, зображуватиме їх.
Читатиме букварні тексти з вивченими звуками і буквами
     3.     Навчиться писати вивчені букви.
Зразки робіт

Спостереження

Контрольні листки


Тестові завдання


Стандартні тести



Немає коментарів:

Дописати коментар