Новікова Олена Іванівна

ЗАТВЕРДЖЕНО
Директор
Індивідуальнапрограмарозвитку (ІПР)
(ЗНЗ І-ІІІ ст. № 15)
Дитина:
Дата народження:
Батьки:
Телефон:
Адреса:
Особливості розвитку: нерівномірна сформованість психічних процесів у формі затримки психічного розвитку ЗНМ ІІІ р. судомні напади.
Чи отримувала дитина допомогу? Яку?:
Дата вступу до школи: 01.09.20015р.Клас: 2 клас
Учитель: Новікова Олена Іванівна
Асистент учителя:
Програма навчання: індивідуальна навчальна програма розроблена з урахуванням програм для дітей із затримкою психічного розвитку.
Строки діїпрограмиз 01.09.2016 р. до 30.05.2017р.
Присутні на засіданні з розробки ІПР:
Присутні
Дата
Присутні
Дата
Заступник директора (ПІБ)



Учитель (ПІБ)



Асистент учителя



Батьки (ПІБ)



Перелік спеціальних і додаткових видів послуг:
Додаткові заняття
Кількість год.на тижд.
Місце
проведення

Розклад














Я згодназізмістом ІПР.
Я мала змогубрати участь у розробціцієїпрограми.
Підписматері ___________________________
Дата вересня 2016 р.
Актуальний рівень знань і вмінь
Педагог
Володіє основними поняттями, відтворює їх зміст, уміє розпізнавати об’єкти за різними ознаками. Застосовує спосіб діяльності за аналогією. Самостійно працює з допомогою вчителя. Читає словами і складами в повільному темпі. Часто припускається помилок у вимові, наголошуванні слів. Дикція не чітка. Бере участь у діалозі в нескладній за змістом мовленнєвій ситуації, припускається мовних помилок. Розуміє зміст прослуханого тексту. Засвоїла частково графічні навички письма, правила оформлення письмових робіт. Списує не швидко і правильно. При письмі під диктовку потребує більш повільного темпу диктування і частого чіткого повторювання або швидкого показування карток з важкими словам. Лексичний запас невеликий. Потребує корекції всіх аспектів мовлення. Відтворює начальну інформацію з математики, самостійно не виконує математичні операції. Для розв’язування задач потребує додаткових інструкцій, малюнків, схем.
Психолог

Логопед



Індивідуальна навчальна програма
Навчальний предмет: українська мова.
Тема: звуки і букви. Склад. Наголос.
Довгострокова мета: учити розрізняти звуки і букви української мови, удосконалювати навички звуко-буквеного аналізу, розвивати вміння висловлюватись на основі власних спостережень.

Короткострокові завдання

Методи
Оцінювання
Дата і прогрес


Формувати вміння самостійно виділяти зі слів звуки і змінювати, додавати; вилучати один зі звуків.
Удосконалювати навички звуко-буквеного аналізу слів.
Удосконалення каліграфічних навичок письма.
Зразок робіт
– СП
Спостереження
– СП

Удосконалювати знання про звуки та букви українського алфавіту.
Розвиток уміння будувати діалог.
Оволодіння вміннями правильної побудови діалогічного мовлення (за дослідженнями матеріалу).
Вироблення уявлень про культуру спілкування.

Спостереження
НП

Вправлятись у правильному вживанні слів. Розширення знань про наголос слова. Розвиток умінь поділу слова на склади. Формування мовленнєвих умінь.
Спостереження
СП

Закріпити знання про голосні звуки, ненаголошені та наголошені голосні звуки. Відпрацювання правильної вимови з ненаголошеними голосними [е], [и] (самостійно або за вчителем).
Формувативмінняперевірятиненаголошенийголосний за допомогоюнаголосу.
Розвиток слухового сприймання.
Зразки робіт СП
Тестове завдання НП


Навчальний предмет: математика

Тема: повторення вивченого в 1 класі. Таблиці додавання і віднімання чисел.

Довгострокова мета: вправлятись у складанні виразів, розв’язуванні задач;
Формувати вміння додавати і віднімати з переходом через розряд; розвивати
Математичне мовлення.

Короткострокові завдання

Методи
оцінювання Дата і прогрес


Удосконалювати навички лічби в межах 100, порівняння чисел, запису та обчислення виразів.
Формувати вміння складати скорочений запис
Умови задачі, сприймати на слух умову, за малюнком складати та розв’язувати прості задачі.
Вправлятись у правильному читанні арифметичних виразів, розуміти їх зміст.
Розвивати операції мислення з використанням
малюнків, схем.
Спостереження
ПН

Формувати навички різного способу додавання
двоцифрових чисел без переходу через розряд.
Удосконалювати вміння виконувати операції поділу чисел на частини.
Розвивати слухове сприймання через повторне
мовлення, голос нечитання.
Розвивати обсяг математичної пам’яті.
Спостереження
ПН
КарткаНП

Формувати навички додавання і віднімання чисел 2 і 3 з переходом через розряд.
Розвивати навички розуміння значень опорних
слів, що визначають алгоритм розв’язування задач.
Закріпити навички розрізнення геометричних фігур. Перевірка знань, вмінь. Контроль робота.
Спостереження
НП
Контрольна робота
НП

Формувати навички додавання і віднімання чисел 4, 5, 6, 7 з переходом через розряд, обчислення вміння порівнювати і зіставляти групи предметів, сюжетні малюнки.
Виховання організованості, навичок.
Спостереження
НП



Навчальний предмет: літературне читання.

Тема: У рідній школі – рідне слово.

Довгострокова мета: удосконалювати навички свідомого, виразного, правильного читання; формувати вміння працювати з текстами різних жанрів; розвивати слухове сприймання, увагу, пам’ять, контроль мовлення.

Короткостроковізавдання

Методи
оцінювання Дата і прогрес


Формувати вміння сприймати на слух, порівнювати та розпізнавати тематично схожі художні твори з опорою
на запитання вчителя. Збагачення словникового запасу новими словами, виразами.
Розвивати короткочасну слухову пам’ять. Удосконалювати навички правильної артикуляції звуків під час декламування віршів.
Спостереження
СП
Вірш напам’ять
СП

Засвоїти прийоми запам’ятовування віршів під час опрацювання колискових та народних дитячих пісень.
Удосконалювати вміння висловлювати свою думку під час вивчення прозових творів, передавати в малюнках сюжети твору.
Удосконалювати навичок свідомого, правильного, виразного читання.
Розвивати слухове сприймання, увагу, пам’ять, контроль за мовленням, інтегральної діяльності слухового та зорового аналізаторів.
Малюнок до
сюжету твору
О

Засвоєння малих фольклорних форм: загадок, скоромовок, лічилок.
Розвиток умінь будувати власні короткі усні висловлювання, дотримуючись певної побудови речень. Удосконалювати навички правильного читання.
Розвивати вміння розуміти пряме і переносне значення слів.
Вірш напам’ять
О
Спостереження
СП

Розвити вміння розуміти послідовність подій, визначати причини та наслідки з опорою на слухове сприймання та власне читання. Формувати вміння зосереджувати
увагу на певних відомостях
Тестове
завдання
СП



Немає коментарів:

Дописати коментар