Постолюк Петро Іванович

«Затверджую»
Директор Мануйлівського НВК
Грузін Т.Б.
_______________________________________
«_____»________________________2016 .р

Індивідуальна програма розвитку (ІПР)
Мануйлівський НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів   ДНЗ»


Дитина _____________________________________________________________________________
Дата народження _____________________________________________________________________________
Батьки або опікуни _____________________________________________________________________________
Телефон _____________________________________________________________________________
Адреса _____________________________________________________________________________

Особливості розвитку  Хлопчик енергійний, активний. Разом з тим, дитина мала проблеми з адаптацією до навчання в середній ланці школи. Він важко концентрував увагу на навчальній діяльності, не дотримувався основних правил для учня, агресивно і болісно реагував на спроби учителів залучити його до навчання, на зауваження, поводив себе небезпечно і неконтрольовано, переживав спалахи гніву. Після обстеження в ОДПНД, де йому було встановлено діагноз, та за висновками ЛКК та ОПМПК в 5- 6 класах навчався за індивідуальною програмою для дітей із ЗПР, а в 7 класі – за інклюзивною формою. При цьому спостерігалося покращення мотивації до навчання, успішності, але були прояви агресії, неконтрольованої поведінки, недисциплінованості, безвідповідальності. Словниковий запас учня обмежений, розвиток уваги та мислення –  середнього рівня, як і обсяг короткочасної пам’яті; розумова працездатність та її темп знижені; стиль сприйняття переважно візуальний та слуховий. Разом з тим, учень проявляє певний пізнавальний інтерес до окремих предметів – географії, історії, трудового навчання, фізичної культури. Мотивація до навчання занижена.
У хлопчика переважає позитивний емоційний стан, але він не здатний регулювати свою поведінку. Задовільно читає, погано пише, має труднощі з обчисленнями.

Чи отримувала дитина допомогу, яку? Ні, описані проблеми були виявлені учителями, класним керівником під час процесу адаптації учня до навчання в середній ланці школи. Курс лікування ОДПНД, індивідуальні консультації психолога в 5-6 класах ( при Маловисківській ЗОШ № 3).

Дата вступу до школи: вересень 2009    Клас: 8
Вчитель: Постолюк П.І. ( кл. кер.) Асистент вчителя: Грузін О.М.
Строки дії програми з вересень 2016 р.  до серпень 2017 р.

Присутні на засіданні з приводу розробки ІПР:
І півріччя
ІІ півріччя
Присутні
Дата
Присутні
Дата
Бузько Н.В., заступник директора з навчально-виховної роботи
6.09.2016
Постолюк П.І.., вчитель історії, класний керівник

Грузін О.М., асистент учителя, практичний психолог

Романцова А.І., вч. математики, Топчій І.А., вч. англ.. мови, Кучер О.М. вч. біології та хімії, Кучер В.М., вч. фізики, Туз Л.В., вч. укр.. мови та літ.

Батьки


Перелік спеціальних і додаткових видів послуг:

Вид послуг
Кількість год. на тиждень
Місцепроведення
Розклад
Додаткові корекційні заняття з учителем математики                 (Романцова А.І.)
1 год. на тиждень
Предметні кабінети НВК
Понеділок, 2-й урок
Додаткові корекційні  заняття з учителем історії(Постолюк П.І)
1 год. на тиждень
Предметні кабінети НВК
Вівторок, 6- й урок
Додаткові корекційні  заняття з учителем української мови та літератури (Туз Л.В.)
1 год. на тиждень
Предметні кабінети НВК
Вівторок, 2- урок
Додаткові корекційні  заняття з учителем англійської мови (Топчій І.А.)
0,5 год. на тиждень
Предметні кабінети НВК
Понеділок, 1-й урок ( чисельник)
Додаткові корекційні заняття з учителем хімії та біології (Кучер О.М.)
1 год. на тиждень
Предметні кабінети НВК
Вівторок, 3-урок
Додаткові корекційні  заняття з учителем фізики (Кучер В.М.)
0,5 год. на тиждень
Предметні кабінети НВК
Понеділок, 1- й урок ( знаменник)
Консультації практичного психолога            (Грузін О.М.)
За потребою
Кабінет практичного психолога НВК

Я ЗГОДЕН ( НА)  зі змістом ІПР.
Я мав (мала)  можливість брати участь у розробці цього плану.

Підпис батька (матері) або опікуна    __________________________________    
Дата______________________



Пристосування/модифікація класного середовища

Стиль навчання:                 Переважно слуховий                   Переважно візуальний
Багатосенсорний                Переважно кінестетичний             Переважно тактильний

Місце, умови
 Визначене місце               
У малій групі
Навчальні підходи
Часта / невідкладна реакція з боку вчителя
Об’єднання стилів навчання
Спільне навчання
 Кооперативне навчання в групах / парах
Інше: акцент на візуальному стилі навчання, збільшення часу на виконання  завдань
Вказівки
 Різні види вказівок:
 ________ усні
 __________ письмові
_______ демонстрація / моделювання
 ___ привертання уваги учня
Інше ____________________________
Корекція поведінки
 Часті перерви
Чітке визначення очікувань
 Робота в тиші
 Позитивні підкріплення
 Надання можливостей для вибору й альтернатив
Надання можливості порухатися
 Близький безпосередній контроль
Розміщення дитини у зручному місці
 Інше  формування мотивації до навчання та спілкування
Матеріал та обладнання
Книжки для сліпих, надруковані шрифтом Брайля
Адаптовані версії книжок
Затискачі, похилі дошки
 Інше інд. картки, індивідуальна наочність, яскравий дидактичний матеріал
Організаційні питання
Індивідуалізований розклад занять учня
Інше _________________________
Сенсорні потреби
 Стежити, чи правильно учень користується
 _____ окулярами
______ слуховим апаратом
 ______ аудіо / ЧМ приладдям
______ допоміжним технологічним обладнанням
Інше: попередження перевтоми
Інше
консультування батьків


Індивідуальнапрограмарозвитку
Довгострокова мета: формування й розвиток пізнавальних процесів для кращого засвоєння навчального матеріалу, підвищення рівня соціальних контактів у школі

Короткостроковізавдання
Методиоцінювання
Дата і прогрес

Учень навчиться працювати разом з класом на уроці, самостійно засвоюватиме матеріал підручника, відповідатиме на запитання; зможе аналізувати , описувати  події та явища повними реченнями; вивчатиме значення нових понять.
Хлопчик братиме участь у групових роботах на уроках, у шкільних та класних виховних заходах, правильно спілкуватиметься з учнями під час перерв, за потреби звертатиметься по допомогу вчителя асистента.
Зразки робіт
До 26.12.2016р.
Спостереження
До 26.12.2016 р.

Контрольні листки
До 26.12.2016 р.

Тестові завдання
До 26.12.2016 р.

Стандартні тести
До 26.12.2016 р.

Умовні позначення:
О – учень оволодів умінням, досяг поставленої мети;
СП – спостерігається суттєвий прогрес;
НП – спостерігається незначний прогрес;
ПН – прогресу в досягненні конкретної мети немає;



«Затверджено»
Директор Мануйлівського НВК
Т.Б. Грузін
_________________________
«_____»___________________2016 р.

Індивідуальний навчальний план
учня Мануйлівського навчально – виховного комплексу
«Загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів дошкільний навчальний заклад»
на 2016 – 2017навчальний рік
(складено на основі додатку 12 до наказу Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 03.04. 2012 р. № 409) ( в редакції наказу Міністерства освіти і науки України від 29.05.2014 р. № 664, із змінами згідно з наказом Міністерства освіти і науки України від 12.12.2014 № 1465)
Освітні галузі
Навчальні предмети
Кількість година на тиждень
Інваріантна складова
Мови і літератури
Українська мова
2
Англійська мова
2
Російська мова
2
Українська література
2
Зарубіжна література
2
Суспільствознавство
Історія України
1,5
Всесвітня історія
1
Основи правознавства
-
Мистецтво
Музичне  мистецтво
-
Образотворче мистецтво
-

Мистецтво
1
Математика
Алгебра
2

Геометрія
2

Математика
-
Природознавство
Біологія
2
Географія
2

Природознавство
-

Фізика
2

Хімія
2
Технології
Трудове навчання
1

Інформатика
2
Здоров’я і фізична культура
Основи здоров’я
1
Фізична культура
3
Разом (без фізичної культури)
29,5
Варіативна складова

Психологія спілкування

1
Всього годин

33,5
В тому числі корекційних  занять



Українська мова
0,5

Фізика
0,5

Хімія
0,5

Біологія
0,5

Історія України
1

Українська література
0,5

Англійська мова
0,5

Алгебра
0,5

Геометрія
0,5
Всього корекційних занять

5
Всього годин

33,5








Немає коментарів:

Дописати коментар