Ворошилова Ольга Іванівна

Індивідуальна програма розвитку (ІПР)
(Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів № 15
Олександрійської міської ради)

Дитина: ________________________________________________________________
Дата народження: ________________________________________________________
Батьки:_________________________________________________________________
Телефон: ________________________________________________________________
Адреса: _________________________________________________________________
Особливості розвитку: Інтелект відповідає вікові. Має вади слуху. Поведінка адекватна. Мислення послідовне. Дії контролює розумовими процесами (висновок ПМПК) _______
Чи отримувала дитина допомогу, яку: у другому класі перебувала на індивідуальному навчанні
Дата вступу до школи: 01 вересня 2014 року_____________________________________ Клас: 3-А____________________________________________________________________
Вчитель: Ворошилова Ольга Іванівна________________________________________
Асистент вчителя: немає_____________________________________________________
Строки дії програми з 01 вересня 2016 року_____________________________________ до 26 травня 2017 року_______________________________________________________
Присутні на засіданні з приводу розробки ІПР:

Присутні
Дата
Присутні
Дата
Чубова С.В., заступник директора з навчально виховної роботи



Ворошилова О.І., класний керівник



Швець А.А., психолог



Батьки




Перелік спеціальних і додаткових видів послуг:
Вид послуг
Кількість год. на тиждень
Місце проведення
Розклад
Додаткові заняття з учителем



а) літературне читання
2 год. на тиждень
аудиторія № 1
понеділок, вівторок
б) українська мова
2 год. на тиждень

вівторок, п’ятниця
в) природознавство
2 рази на місяць

1, 3 тиждень
г) математика
2 год. на тиждень

вівторок, четвер
Я ЗГОДЕН зі змістом ІПР.
Я мав можливість брати участь у розробці цього плану.

Підпис батька (матері) або опікуна    ___________________________   
Дата_______________________________________________________



Пристосування/модифікація класного середовища

Стиль навчання:         Переважно слуховий                       Переважно візуальний
 Багатосенсорний     Переважно кінестетичний       Переважно тактильний

Місце, умови
Визначене місце               
 У малій групі
Навчальні підходи
 Часта / невідкладна реакція з боку вчителя
Об’єднання стилів навчання
Спільне навчання
Кооперативне навчання в групах / парах
 Інше _______________________________

Вказівки
Різні види вказівок: ________ усні __________ письмові
_______ демонстрація / моделювання ___ привертання уваги учня
 Інше ____________________________________________________

Корекція поведінки
 Часті перерви
 Чітке визначення очікувань
Робота в тиші
Позитивні підкріплення
Надання можливостей для вибору й альтернатив
Надання можливості порухатися
 Близький безпосередній контроль
 Розміщення дитини у зручному місці
Матеріал та обладнання
 Книжки для сліпих, надруковані шрифтом Брайля
 Адаптовані версії книжок
 Затискачі, похилі дошки
Інше _____________інд.картки_____________________

Організаційні питання
Індивідуалізований розклад занять учня
 Інше ________________________________________________

Сенсорні потреби
Стежити, чи правильно учень користується: _____ окулярами
______ слуховим апаратом ______ аудіо / ЧМ приладдям
______ допоміжним технологічним обладнанням
Інше ________________________________________

Інше



Індивідуальна навчальна програма

Довгострокова мета: створити атмосферу успіху та оптимальні умови для навчання в умовах інклюзивного навчання; визначити поточний рівень знань і вмінь, сильні сторони, інтереси та потреби дитини; формування ключової комунікативної компетентності

Короткострокові завдання
Методи оцінювання
Дата і прогрес

1. Формування комунікативних умінь; розвиток усного та писемного мовлення (українська мова).
2. Формування повноцінних навичок читання; розвиток мовлення; уміння працювати з текстом (літературне читання).
3. Формування початкових математичних знань, умінь, їх практичне застосування (математика).
4. Формування природничих компетентностей (природознавство).
Зразки робіт

Спостереження

Контрольні листки

Тестові завдання


Стандартні тести


Умовні позначення:
О – учень оволодів умінням, досяг поставленої мети;
СП – спостерігається суттєвий прогрес;
НП – спостерігається незначний прогрес;
ПН – прогресу в досягненні конкретної мети немає;


Поточний рівень знань і вмінь.


На цій сторінці фіксуються відомості про рівень розвитку дитини, зафіксовані під час спостережень і досліджень: її вміння, сильні якості, стиль навчання (особливо якщо один зі стилів домінує), що дитина не вміє робити, у чому їй потрібна допомога тощо.

Немає коментарів:

Дописати коментар