Кулинич Євгенія Володимирівна

Індивідуальна програма розвитку
дитини з особливими освітніми потребами, яка навчається у 2 – Б класі
Новоархангельського НВК
«загальноосвітня школа  І – ІІІ ступенів – гімназія»
 за інклюзивною формою навчання
Загальна інформація про дитину:
Дитина __________________________________________________________________
Дата народження________________________________________________________
Батьки __________________________________________________________________
Телефон___________________________________________________________
Адреса __________________________________________________________________
Особливості розвитку :  Порушення опорно-рухового апарату. Взаємодія з дорослими збережена та продуктивна.
Дата вступу до школи  01.09.2015 р.     Клас  2-Б
Вчитель -  Кулинич Євгенія Володимирівна
 Асистент вчителя – Мазура Ніна Сергіївна
Строки дії програми з  вересня 2016 року  по серпень 2017 року
Присутні на засіданні з приводу розробки ІПР:

№ з\п
Присутні
Дата
1.
Галкіна В.Б. - заступник директора з навчально-виховної роботи
02.09.16
2.
Добровольська О.П. - логопед
02.09.16
3.
Цвєткова Т.М. – психолог
02.09.16
4.
Кулинич Є.В.  - учитель
02.09.16
5.
Мазура Н.С. – асистент учителя
02.09.16
6.
Батьки
02.09.16
Перелік спеціальних і додаткових видів послуг:
Вид послуг
Кількість год. на тиждень
Місце проведення
Розклад
Корекційні заняття з  вчителем
8 год. на тиждень
(математика – 2 год., українська мова – 2 год., природознавство – 1 год., літературне читання – 2 год., основи здоров’я – 1 год.)
 Класна кімната
(кабінет психолога)
Понеділок (4,5 урок), вівторок (3 урок),
середа (3,4 урок),
четвер (2, 4 урок),
п’ятниця (3 урок).
Корекційні заняття з логопедом
1 год. на тиждень
Кабінет логопеда
Вівторок - 4 урок
Корекційні  заняття з психологом
1 год. на тиждень
Кабінет психолога
П’ятниця – 4 урок

Я ЗГОДНА зі змістом ІПР.
Я мав (ла) можливість брати участь у розробці цього плану.
Підпис матері ___________________________
Дата   02.09.2016 року

Наявний рівень знань і вмінь:
Психолого-педагогічний висновок: порушення опорно-рухового апарату,  порушення мовлення, зниження рівня працездатності, швидка втомлюваність.
Рекомендації ПМПК: інклюзивне навчання за програмою для дітей з порушенням опорно-рухового апарату.
Педагогічне спостереження: темп роботи нерівномірний, з тенденцією до зниження, спостерігається швидка втомлюваність. Увага нестійка, переважає мимовільна. Сприймання матеріалу уповільнене.  В стані втоми дитина неуважна, важко осмислює і запамятовує нову інформацію, не може зосередитись на пригадуванні. Поведінка дитини адекватна, переважають позитивні емоції. У дитини наявні мовленнєві вади у звязку з порушенням опорно-рухового апарату (діагнозом). Під час висловлювання власної думки користується мімікою, жестами. Письмо повільне, в написанні під диктовку допускає багато помилок. Списування не каліграфічне. Встановлення  причино-наслідкових звязків  на низькому рівні. Висновки робить з допомогою дорослого та після навідних запитань. Інколи здатен добирати  приклади з особистого досвіду. Отриманні знання переносить на конкретні ситуації. При виконанні завдань намагається проявляти старанність.
Програмовий матеріал засвоїв на достатньому  рівні, усні арифметичні дії прагне  виконувати самостійно, а у розв’язанні і записі задач потребує допомоги дорослого, не може запамятати  умову задачі. Читає повільно, частково виконує звуко-буквений аналіз слів, прочитане розуміє та аналізує за запитаннями вчителя. Любить малювати та створювати вироби власними руками.
Учень бережливий до  природи та співчутливий до тварин. Має багато друзів та товаришів не лише серед однолітків, а й  старшого віку  дітей. Дитина працьовита, щира та добра.
Результат психологічного обстеження: у  поведінці учень адекватний, легко йде на контакт з дорослими та дітьми. Відкритий та щирий. 
У дитини відмічається недостатня успішність на заняттях, але інтерес до їх змісту присутній. Працездатний, зосереджуваність короткотривала, аналізує предмети, виділяє суттєві ознаки, окремі частини, але через не чітку вимову та не зрозумілість, зміст сказаного важко трактувати та розуміти.
Узагальнення, здійснення кваліфікації, перенесення вміння в нові пізнавальні ситуації даються складно при цьому учень  потребує  допомоги дорослого. Слабкою ланкою розвитку дитини є словесно-логічне мислення. Поверховість, недостатня вдумливість негативно позначились на формуванні у неї навичок словесного міркування. Це проявляється в ситуаціях, де слід на основі досвіду, раніше засвоєних знань, уявлень домислити події та розкрити причиново-наслідкові звязки та дати оцінку діям персонажів.
Якість виконання діагностичних завдань  неоднакова. Лише кілька завдань з 10 учень  виконав самостійно, всі інші з незначною допомогою. Відносно успішне виконання частини завдань показало, що дитина здатна діяти раціонально, адекватно до умов задачі, коли вона їй доступна.
Аналіз результатів виконання діагностичних завдань дає підставу констатувати у дитини невідповідність рівня розвитку віковим нормам.
Логопедичне обстеження: учень спілкується окремими словами, мова тиха, не зрозуміла. Достатній словниковий запас, який  відповідає  вікові дитини. Порушена граматична будова мовлення, не вимовляє і не розпізнає шиплячі звуки.
Вміє читати, проте техніка читання не відповідає вимогам шкільної програми. З допомогою переказує прочитаний  і прослуханий  матеріал. Списує друковані і писані вправи з допомогою. Пише під диктовку повільно, допускаючи помилки.
Аналіз результатів обстеження  свідчить про наявність загального недорозвинення мовлення ІІ-ІІІ рівня.


Пристосування/модифікація класного середовища

Стиль навчання:        R Багатосенсорний
        
Адаптація та модифікації:
Місце, умови
Визначене місце
Навчальні підходи
Обєднання стилів навчання, збільшення часу на виконання завдань.
Вказівки
Письмові та усні вказівки, привертання уваги учня.
Корекція поведінки
Часті перерви, позитивні підкріплення, робота в тиші, формування мотивації до навчання.
Матеріал та обладнання
Адаптовані версії книг, індивідуальні картки, індивідуальна наочність, яскравий дидактичний матеріал в електронному та паперовому вигляді.
Організаційні питання
Індивідуалізований розклад занять
Сенсорні потреби
Попередження перевтоми

Індивідуальна навчальна програма
Довгострокова мета: Навчити дитину встановлювати причинно-наслідкові звязки, формування й розвиток пізнавальних процесів для кращого засвоєння навчального матеріалу, підвищення рівня контактів  у школі.

Короткострокові завдання
Методи оцінювання
Дата і прогрес

1.     Учень активніше відповідатиме на запитання, описуватиме малюнки, події повними реченнями, вивчатиме значення нових слів.
2.     Ознайомиться з новими поняттями – склад, наголос, перенос слів, текст, речення.
3.     Вчитиметься додавати та віднімати числа з переходом через десяток. Складати і розв’язувати задачі за схематичними записами їх умов.
4.     Учень братиме участь у груповій роботі на уроках, спільних іграх під час перерв, у шкільних та класних виховних заходах, за потреби звертатиметься по допомогу до вчителя, асистента вчителя.

Зразки робіт
Вересень
– спостерігається незначний прогрес. Дитина аналізує, що зображено на малюнку, встановлює причинно-наслідкові звязки  за допомогою навідних питань. Прихований зміст частково усвідомлює.

Спостереження
Контрольні листки
Тестові завдання

Стандартні тести


Умовні позначення:
О – учень оволодів умінням, досяг поставленої мети;
СП – спостерігається суттєвий прогрес;
НП – спостерігається незначний прогрес;
ПН – прогресу в досягненні конкретної мети немає;





«ПОГОДЖЕНО»:                                             «ЗАТВЕРДЖЕНО»:  
РМК Новоархангельської РДА                      Директор Новоархангельського НВК
 ______________________________                   «загальноосвітня школа І-ІІІ ст.-гімназія»
                                                                                 Косенко І.М. ________________
Розклад уроків у 2-Б класі
та корекційних занять
на І семестр 2016 – 2017 н.р.
День тижня

Уроки в 2-Б класі
Корекційні заняття
Понеділок

1.
Літературне читання

2.
Математика

3.
Інформатика

4.
Фізична культура
Математика
5.
Музичне мистецтво
Основи здоров’я

Вівторок

1.
Українська мова

2.
Математика

3.
Англійська мова
Українська мова
4.
Образотворче мистецтво

5.
Природознавство


Середа
1.
Українська мова

2.
Математика

3.
Основи здоров’я
Природознавство
4.
Фізична культура
Українська мова
5.
Літературне читання


   Четвер

1.
Природознавство

2.
Фізична культура
Математика
3.
Українська мова

4.
Російська мова
Літературне читання
5.
Літературне читання


Пятниця

1.
Українська  мова

2.
Математика

3.
Російська мова
Літературне читання
4.
Англійська мова

5.
Трудове навчання



Підпис матері __________________________



Немає коментарів:

Дописати коментар