Доскалова Ольга Сергіївна

Індивідуальна програма розвитку (ІПР)
дитини з особливими освітніми потребами,
яка навчається на інклюзивній формі навчання в
Степовому навчально-виховному комплексі
«загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад»

Дитина: 
Дата народження:
Батьки або опікуни:
Телефон: 
Особливості розвитку: У дитини відмічаються значні затримки розвитку в кількох сферах, а саме в мисленні, пам'яті, увазі. Засвоює навчальну програму на низькому рівні. Потребує допомоги логопеда і вимагає до себе особливого відношення.
Чи отримувала дитина допомогу, яку: Дитина займалася з практичним психологом за навчальною програмою з психологічного розвитку молодших школярів на заняттях «Корекція розвитку».
Дата вступу до школи: 01.09.2014 року                                                      Клас: 3 клас
Вчитель: класний керівник                                                            Асистент вчителя: 
Строки дії програми: з 01.09.2016 року до 26.05.2017 року
Присутні на засіданні з приводу розробки ІПР:
Присутні
Дата
Присутні
Дата
ЗДНВР
05.09.2016


Класний керівник
05.09.2016


Вчитель-предметник
05.09.2016


Практичний психолог
05.09.2016


Мати / Батько
05.09.2016







Поточний рівень знань і вмінь
Психолого-педагогічний висновок: Нерівномірна сформованість пізнавальних процесів: затримка психічного розвитку. Загальний недорозвиток мовлення ІІ рівня. Емоційно-вольова сфера не стійка.
Рекомендації обласної ПМПК: Інклюзивне навчання за програмою для дітей із затримкою психічного розвитку у 2016-2017 навчальному році. Кількість корекційних годин – 8.

Педагогічне спостереження: З 1-го класу дитина навчалася на індивідуальній формі навчання за програмою для дітей із затримкою психічного розвитку з навчанням українською мовою. З 3-го класу для хлопчика організовано інклюзивне навчання з наданням 8 годин на тиждень для проведення корекційно-розвиткових занять з української мови (3 години), літературного читання (3 години) та математики (2 години).
Дитина має початковий рівень навчальних досягнень. Хлопчик швидко втомлюється, має слабку пам'ять, нестійку увагу. Виконує завдання лише за зразком. Темп їх виконання повільний, чекає допомоги вчителя.
Хлопчик має порушення звуковимови, недостатній розвиток зв’язного мовлення, бідний словниковий запас. Читає відривними складами, допускає помилки, частково розуміє прочитане. Темп читання значно нижчий від нормативного.
При списуванні, записі слів, речень під диктовку допускає багато помилок.
На уроках математики труднощі викликають усні обчислення, вивчення табличного множення і ділення, робота над складеними задачами.
Дитина навчається охоче, старанно. Любить малювати, працювати з пластиліном та конструктором. Із задоволенням виконує цікаві завдання, що сприяють розвитку уваги, пам’яті, мислення, моторики.
Хлопчик добрий, працелюбний. Проте часто конфліктує з дітьми, не вміє стримувати свої емоції.
Спілкується з мамою та друзями.

Результати психологічного обстеження:
Дитина має адекватну поведінку, високий рівень просторових уявлень та просторового орієнтування, середній рівень узагальнення змістовного матеріалу з опорою на наочність, низький рівень узагальнення наочного матеріалу на основі перцептивних дій, низький рівень здатності розкривати причиново-наслідкові зв’язки у наочно-зображеній ситуації та середній рівень інтелектуальної діяльності дитини на вербальному матеріалі.

Логопедичне обстеження: У дитини відмічається загальний недорозвиток мовлення ІІ рівня.

Перелік спеціальних і додаткових видів послуг:
Вид послуг
Кількість год. на тиждень
Місце проведення
Розклад
Корекційні заняття з практичним психологом
1 год. на тиждень
Кабінет психолога
Середа, 5-й урок






Пристосування/модифікація класного середовища
Стиль навчання:                Переважно слуховий                  Переважно візуальний
Багатосенсорний           Переважно кінестетичний         Переважно тактильний

Місце, умови
 Визначене місце
 У малій групі
Навчальні підходи
Часта / невідкладна реакція з боку вчителя
Об’єднання стилів навчання
Спільне навчання
 Кооперативне навчання в групах / парах
Інше ___________________________________________________

Вказівки
 Різні види вказівок:  усні __________ письмові
___________ демонстрація / моделювання
___________ привертання уваги учня
Інше ___________________________________________________

Корекція поведінки
Часті перерви
Чітке визначення очікувань
Робота в тиші
Позитивні підкріплення
 Надання можливостей для вибору й альтернатив
Надання можливості порухатися
 Близький безпосередній контроль
Розміщення дитини у зручному місці
Матеріал та обладнання
Книжки для сліпих, надруковані шрифтом Брайля
 Адаптовані версії книжок
 Затискачі, похилі дошки
 Інше _____________індивідуальні картки____________________

Організаційні питання
 Індивідуалізований розклад занять учня
 Інше ___________________________________________________

Сенсорні потреби
 Стежити, чи правильно учень користується: ________ окулярами
______ слуховим апаратом ______ аудіо / ЧМ приладдям
______ допоміжним технологічним обладнанням

Інше


Я ЗГОДЕН зі змістом індивідуальної програми розвитку (ІПК).
Я мав можливість брати участь у розробці цього плану.



Підпис батька / матері або опікуна ___________________________

Дата «___» ____________________ 20 ___ року




Індивідуальна навчальна програма
Українська мова
Довгострокова мета: продовжувати роботу у дитини над артикуляцією звуків та  їх постановою.

Короткострокові завдання
Методи оцінювання
Дата і прогрес
Збагачувати словниковий запас.
Працювати над покращенням усного зв’язного мовлення.
Звернути особливу увагу в роботі над звуко-буквеним аналізом слів.
Удосконалювати вміння записувати слова, речення під диктовку
Зразки робіт

Спостереження

Контрольні листки

Тестові завдання

Стандартні тести







Умовні позначення:
О – учень оволодів умінням, досяг поставленої мети;
СП – спостерігається суттєвий прогрес;
НП – спостерігається незначний прогрес;
ПН – прогресу в досягненні конкретної мети немає.



Читання
Довгострокова мета: формувати у дитини вміння читати складами та словами.

Короткострокові завдання
Методи оцінювання
Дата і прогрес
Формувати вміння читати складами та словами
Зразки робіт

Спостереження

Контрольні листки

Тестові завдання

Стандартні тести








Умовні позначення:
О – учень оволодів умінням, досяг поставленої мети;
СП – спостерігається суттєвий прогрес;
НП – спостерігається незначний прогрес;
ПН – прогресу в досягненні конкретної мети немає.



Математика
Довгострокова мета: оволодіти нумерацією в межах 100.

Короткострокові завдання
Методи оцінювання
Дата і прогрес
Назва та графічне зображення чисел (1-100).
Місце числа в числовому ряду.
Кількісне відношення між даним числом і сусідніми з ним числами
Зразки робіт

Спостереження

Контрольні листки

Тестові завдання

Стандартні тести








Умовні позначення:
О – учень оволодів умінням, досяг поставленої мети;
СП – спостерігається суттєвий прогрес;
НП – спостерігається незначний прогрес;
ПН – прогресу в досягненні конкретної мети немає.


Немає коментарів:

Дописати коментар