Чебановська Віра Миколаївна

Індивідуальна програма розвитку дитини з особливими освітніми потребами
(Грузьківський НВК «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-дошкільний навчальний заклад» Кіровоградської районної державної адміністрації)

Дитина  ____________________________________________________________________________
Батьки _____________________________________________________________________________
Особливості розвитку
Хлопчик із порушенням опорно – рухового апарату. Дослідження Кіровоградської обласної ПМПК підтвердили, що рівень розумового розвитку дитини відповідає віковій нормі, мотивація до навчання достатня, словниковий запас – обмежений, увага не завжди стійка, тому розумова працездатність та її темп занижені. Учень програмовий матеріал засвоює на достатньому і середньому рівнях, однак пише дуже повільно, на заняттях відволікається у зв’язку із низькою моторикою рук та втомлюваністю. Разом з тим, учень доброзичливий, спокійний, товариський. Хлопчик також відвідує заняття в музичній школі.
Чи отримувала дитина допомогу? Якщо так, то яку? Не отримувала
Дата вступу до школи серпень 2012 року                    Клас 5
Асистент учителя  - відсутній
Термін дії програми  1 рік (З вересня 2016 по серпень 2017 року)

Присутні на засіданні з приводу розробки ІПР
2016-2017 н.р.
Присутні
Дата
Чебановська В.М., заступник директора з навчально-виховної роботи
29.08.16
Лучанова В.В., учитель математики
29.08.16
Чернявська В.І., учитель англійської мови
29.08.16
Батьки
29.08.16

Перелік спеціальних і додаткових видів послуг
Вид послуг
Кількість годин на тиждень
Розклад
Місце проведення
Не отримує







Пристосування/модифікація класного середовища
Стиль навчання: багатосенсорний.
Місце, умови
Школа, додаткові години на індивідуальні заняття з окремих предметів
Навчальні підходи
Обєднані стилі навчання, використання технології ситуації успіху
Вказівки
Різні види вказівок: усні, письмові, демонстрації, моделювання, акцентування уваги учня та інші
Корекція поведінки
Позитивні підкріплення, близький безпосередній контроль, формування мотивації до навчання, спілкування, надання можливості порухатися
Матеріали та обладнання
Індивідуальна наочність, яскравий дидактичний матеріал, магнітна дошка, навчальні презентації, комп’ютер тощо
Організаційні питання
Індивідуалізований розклад
Сенсорні потреби
Сприяння задоволенню потреб учня в комфорті та діяльності, попередження перевтоми, включення різних органів сприймання у процес засвоєння дитиною знань
Консультування батьків
Особливості розвитку, навчання та соціальної адаптації  Ростислава

Я згодна зі змістом ІПР.
Я мала можливість брати участь у розробці цієї програми.
Підпис матері____________________
Дата  29.08.2016










Немає коментарів:

Дописати коментар