Індивідуальна програма розвитку дитини
(Чечеліївська загальноосвітня школа
І-ІІІ ступенів Петрівського району Кіровоградської області)
Дитина _____________________Дата народження_____________________
Вік
_____________________________________________________________
Батьки, або
особи, які їх замінюють:
Батько__________________________________________________________
Мати_________________________Телефон ___________________________
Особливості розвитку
Сприймання.
У дівчинки спостерігається відставання розвитку сприймання. Вона слабо орієнтується у просторі, не розуміє смислового значення слів, що
утруднює виконання елементарних вправ. Має досить обмежений запас знань про
навколишній світ, предмети та їх ознаки. Не може описати предмет чи явище.
Несформованість
функції уваги, результатом якої є
неуважність дитини, призвела до того, що на початок навчання в школі у дівчинки
дуже малий об’єм уваги, переключаємість повільна і стійкість уваги дуже
нетривала. У дитини спостерігається
несформованість організації дій, яка проявляється в тому, що вона не може самостійно працювати, а
потребує постійного стимулювання і допомоги з боку дорослого. Довільність уваги
дуже на низькому рівні, переважає мимовільна увага.
Через
недостатній рівень уваги її пам'ять також має низький рівень. Учениця
запам’ятовує 3-4 ознаки предмета. Також
спостерігаються труднощі у відтворенні. Більш розвинена короткотривала пам'ять.
Мислення.
Не вміє виділяти істотне, в дівчинки постерігаються значні труднощі у
порівнянні, а узагальнювати може тільки з допомогою дорослого. Не може аналізувати і робити умовиводи. Не
розуміє зв’язків між явищами. Мілка моторика розвинена недостатньо.
Емоційно-вольова сфера.
Дитина емоційна, вразлива, невпевнена. Учениця має незначну рухову
заторможеність, Вона повільно включається в роботу
Чи
отримувала дитина допомогу?Так, дівчинка відвідувала логопедичні заняття.
Дата вступу
до школи вересень
2012 року Клас 1
Вчитель Дар’єва І.І.
Строки дії програми
(вересень
2015 по червень 2016 року)
Присутні на засіданні з приводу розробки
індивідуальної програми розвитку дитини.
Присутні
|
І півріччя
|
ІІ півріччя
|
|||
Дата
|
Пропозиції
|
Дата
|
Пропозиції
|
||
Яротник Л.І. заступник директора з
навчально-виховної роботи
|
10.09.2015
|
Розвиток співвідношення слова з образом предмета.
|
12.01.2016
|
Формування граматичної будови і зв’язного
висловлювання.
|
|
Дар’єва
І.І., вчитель
початкових класів
|
10.09.2015
|
Сприяти розвитку уваги шляхом залучення до різних
видів діяльності (навчальної, ігрової, трудової)
|
12.01.2016
|
Розвивати сприймання просторових ознак, відношень
|
|
Деркач Т.Г., практичний психолог
|
10.09.2015
|
Удосконалювати розумову діяльність шляхом постійної взаємодії сенсорних (чуттєвих) і
логічних компонентів.
|
12.01.2016
|
Мислення збагачувати за рахунок чуттєвих образів та
формуванню логічних розумових операцій
|
|
Батьки
|
10.09.2015
|
Знати особливості розвитку дитини.
|
12.01.2016
|
Вплив первинного дефекту на формування психічних
функцій, рухових, соціальних, навчальних та інших умінь
|
|
Я ЗГОДЕН зі змістом ІПР.
Я мав можливість брати участь у розробці цього плану.
Підпис батьків, або осіб, які їх
замінюють__________________
Дата
Розклад
корекційно - розвиткових занять
учениці
4 класу
Чечеліївської
ЗШ І – ІІІ ступенів
(прізвище, ім’я, по батькові учениці)
на
ІІ семестр 2015 – 2016 н.р.
(інклюзивна
форма навчання)
Дні
тижня
|
Час
проведення занять
|
Предмет
|
Учитель
|
Понеділок
|
12.00
- 12.40
12.55 - 13.35
|
Розвиток
мовлення (Мова)
Корекція
розвитку
|
Дар’єва
І.І.
Дар’єва
І.І.
|
Вівторок
|
12.00
-12.40
12.55
- 13.35
|
Розвиток
мовлення (Читання)
Корекція
розвитку
|
Дар’єва
І.І.
Дар’єва
І.І.
|
Середа
|
12.00
- 12.40
12.55
- 13.35
|
Розвиток
мовлення (Мова)
Корекція
розвитку
|
Дар’єва
І.І.
Дар’єва
І.І.
|
П'ятниця
|
12.00
- 12.40
12.55
- 13.35
|
Розвиток
мовлення (Мова)
Розвиток
мовлення (Читання)
|
Дар’єва
І.І.
Дар’єва
І.І.
|
З розкладом занять ознайомлена (-ий)__________ Прізвище, ім’я батьків
Стиль навчання
|
|
Місце, умови
|
|
Навчальні підходи
|
|
демонстрація / моделювання ___ привертання
уваги учня
|
|
Корекція поведінки
|
|
Матеріал та обладнання
|
|
Організаційні питання
|
|
Сенсорні потреби
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар