Індивідуальна програма розвитку дитини
Новоукраїнської ЗШ І-ІІІ ст. №6
Дитина:______________________________________________________
Дата народження:______________________________________________
Батьки:_______________________________________________________
Телефон:_____________________________________________________
Адреса:_______________________________________________________
Особливості розвитку: у дитини відмічається порушення інтелектуального розвитку у формі легкої
розумової відсталості. Розлади соціальної адаптації. Темп роботи повільний.
Чи отримувала дитина допомогу, яку: корекційні заняття в спеціалізованих закладах в передшкільнийперіод.
Дата вступу до школи: 01.09.2016 р.
Клас:_______
Вчитель:Бондаренко Світлана Олександрівна
Вихователь з інклюзивного навчання: Козуненко Марія Григорівна
Строки дії програми:з 15.09.2016 р. до 28.05.2017 р.
Присутні на засіданні з приводу розробки ІПР:
Присутні
|
Дата
|
Підпис
|
Заступник директора
з навчально-виховноїроботи
|
15.09.2016
|
|
Вчитель
|
15.09.2016
|
|
Вихователь
з інклюзивного навчання
|
15.09.2016
|
|
Психолог
|
15.09.2016
|
|
Соціальний педагог
|
15.09.2016
|
|
Батько
|
15.09.2016
|
Наявний
рівень знань і вмінь:
Психолого-педагогічний
висновок: учень характеризується недостатністю уваги,
особливо довільної, що позначається на якості їх сприймання, запам’ятовування,
спрямованості та продуктивності мислення, уявлення. Мислення хлопчика є
конкретним і ситуативним, це означає, що дитина може виділити тільки ті
властивості предметів та явищ, дію яких вона може певним чином відчути. Засвоєні закономірності він вбачає лише у конкретній ситуації і переносить на аналогічні. Пізнавальні інтереси у дитини виявляються сформованими. Тому хлопчик небайдужий до навчання, частково уникає завдань,
що потребують долання труднощів. Хлопчик вкрай рідко звертається із запитаннями стосовно навчальної діяльності, способу виконання
практичного завдання.
Рекомендації ПМПК:інклюзивне
навчання за програмою для дітей з розумовою
відсталістю.
Педагогічне спостереження: дитина знає себе, своїх близьких, тих дітей, з якими
відвідував дитячий садок. До однокласників звертається по імені.
Дитина складає речення за сюжетними малюнками. За
допомогою вчителя складає розповіді, встановлює причинно-наслідкові зв’язки.
Знає деякі букви.
Хлопчик порівнює предмети, групи предметів. Також
порівнює об’єкти за величиною(«найбільший-найменший», «найвищий-найнижчий»,
«найдовший-найкоротший», «однакові за висотою»), розуміє напрям руху
(«вгору-вниз»), розрізняє поняття («один-багато»). Уміє рахувати до 10.
Психологічне спостереження: У результаті обстеження було виявлено, що в учня недостатньо сформовані
вміння та навички, необхідні для засвоєння навчального матеріалу. Загальна
соціальна мотивація, заснована на розумінні суспільної необхідності навчання
розвинена недостатньо. Дитина має недостатньо повний обсяг знань і уявлень про
навколишній світ. Йому складно виділяти істотні ознаки, окремі частини,
встановлювати логічні зв’язки і відносини між предметами, явищами. Переважає
наочно-образно мислення, а словесно-логічне розвинене ще не в повній мірі.
Потрібна постійна організуюча допомога вчителя у вигляді навідних запитань,
підказок, опора на наочний матеріал. Краще розвинена зорова пам'ять. Загальний темп
діяльності повільний. Концентрація уваги на недостатньому рівні розвитку. Переважаючий
тип настрою спокійний, врівноважений. З однолітками товариський. Добре йде на
контакт з дорослими. Навички просторового орієнтування сформовані на достатньому рівні.
Логопедичне обстеження: Звуковимова в нормі. Персеверація. Порушення інтелектуального розвитку у
формі легкої розумової відсталості. Мовлення виразне. Словниковий запас нижче
вікової норми. Грамотою оволодіває з труднощами. Загальне недорозвинення мови
(ІІІр.)
Перелік спеціальних
і додаткових видів послуг:
№
|
Предмет
|
Години
|
1.
|
Українська
мова
|
4
|
2.
|
Математика
|
2
|
3.
|
Природознавство
|
2
|
4.
|
Фізична
культура
|
1
|
5.
|
Основи
здоров’я
|
1
|
6.
|
Трудове
навчання
|
1
|
6.
|
Музичне мистецтво
|
1
|
7.
|
Образотворче
мистецтво
|
1
|
8.
|
Корекція
усного мовлення
|
3
|
9.
|
Корекція
писемного мовлення
|
3
|
10.
|
Корекційно -
розвиткові заняття
|
2
|
Всього
|
21 год.
|
Вид послуг
|
Кількість год.
на тиждень
|
Місце проведення
|
Розклад
|
Корекційні заняття
з вихователем
з інклюзивного навчання
|
8
|
Кабінет для
корекційних занять
|
Понеділок, вівторок,
середа,
четвер
|
РОЗКЛАД
УРОКІВ ТА КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВИХ ЗАНЯТЬ
НА 2016-2017 НАВЧАЛЬНИЙ
РІК
Понеділок
1. Українська мова
2. Українська мова
3. Математика
4. Корекційно-розвиткові заняття
5. Природознавство
Вівторок
1. Корекційно-розвиткові заняття
2. Корекційно-розвиткові заняття
3. Корекційно-розвиткові заняття
4. Фізична культура
5. Музичне мистецтво
Середа
1. Корекційно-розвиткові заняття
2. Корекційно-розвиткові заняття
3. Математика
4. Образотворче мистецтво
Четвер
1. Українська мова
2. Українська мова
3. Корекційно-розвиткові заняття
4. Корекційно-розвиткові заняття
П’ятниця
1. Природознавство
2. Основи здоров’я
3. Трудове навчання
Я ЗГОДЕН зізмістом ІПР.
Я мав можливість брати
участь у розробці цього
плану.
_____________________________15.09.2016
Пристосування/модифікація классного середовища
Стиль
навчання: Переважно слуховий Переважно візуальний
Багатосенсорний Переважнокінестетичний Переважнотактильний
Місце, умови
|
Визначене місце
У малій групі
|
Навчальні підходи
|
Часта / невідкладна реакція з боку вчителя
Об’єднання стилів навчання
Спільне навчання
Кооперативне навчання в групах/парах
Інше акцент на візуальному стилі навчання, збільшення часу на
виконання завдань
|
Вказівки
|
Різні види вказівок:
усні
письмові
демонстрація/моделювання
привертання уваги учня |
Корекція
поведінки
|
Часті перерви
Чітке визначення очікувань
Робота в тиші
Позитивні підкріплення
Надання можливостей для вибору й альтернатив
Надання можливості порухатися
Близький безпосередній контроль
Розміщення дитини у зручному місці
Інше: формування мотивації до навчання та спілкування
|
Матеріал та обладнання
|
Книжки для сліпих, надруковані шрифтом
Брайля
Адаптовані версії
книжок
Затискачі, похилі
дошки
Інше інд.картки, індивідуальна наочність, яскравий дидактичний матеріал |
Організаційні питання
|
Індивідуалізований розклад занять учня
Інше
______________________________________________
|
Сенсорні потреби
|
Стежити, чи правильно учень користується:
окулярами
слуховим апаратом
аудіо/ЧМ приладдям
допоміжним технологічним обладнанням
Інше: попередження перевтоми |
Інше
|
Консультування батьків
|
Індивідуальна програма розвитку
Довгострокова мета: лічба предметів у межах 5
Короткостроковізавдання
|
Методиоцінювання
|
Дата і прогрес
|
1.
Учень називатиме цифри у межах
5, їх послідовність у числовому ряду.
2.
Учень правильно
називатиме і писатиме цифри у межах 5
3. Навчиться збільшувати і
зменшувати множини на одиницю в межах 5.
|
Зразки робіт
|
|
Спостереження
|
||
Контрольні листки
|
||
Тестові завдання
|
||
Стандартні тести
|
Довгострокова мета: вивчення звуків і букв а, у, м, о, с, х.
Короткострокові завдання
|
Методи оцінювання
|
Дата і прогрес
|
2.
Учень впізнаватиме
вивчені звуки, співвідноситиме їх з відповідними друкованими буквами,
зображуватиме їх.
Читатиме букварні тексти з вивченими звуками і
буквами
3.
Навчиться писати вивчені букви.
|
Зразки робіт
|
|
Спостереження
|
||
Контрольні листки
|
||
Тестові завдання
|
||
Стандартні тести
|
Немає коментарів:
Дописати коментар