Андрєєва Наталія Дмитрівна, Грузін Валентина Володимирівна

Індивідуальна програма розвитку (ІПР)
 НВК «Знам'янська ЗШ І-ІІІ ступенів №3 – гімназія»

Дитина ______________________   Дата народження ________________
Батьки або опікуни __________________Телефон __________________
Адреса ______________________________________________________
Особливості розвитку Рівень інтелекту в межах вікової норми.  Достатній словниковий запас. На запитання відповідає в основному простими реченнями. Читає цілими словами, легкий текст бігло. Програмовий матеріал 2 класу засвоєно на середньому рівні. Важко даються арифметичні дії, розв’язує задачі за допомогою вчителя. Потребує розвитку логічного мислення, корекції пам’яті, уваги. Зосередження короткотривале, працездатність дещо знижена, темп роботи повільний. Дівчинка доброзичлива, вразлива, любить спілкування, відразу йде на контакт.  Дитина творча – відвідує  хореографічнй гурток.
Чи отримувала дитина допомогу, яку Дівчинка – дитина-інвалід (Хвороба Гоше), мати отримує від держави пенсію по догляду за дитиною-інвалідом, дитина отримує безкоштовно ліки в обласній дитячій лікарні, індивідуальні заняття з логопедом (1 клас), індивідуальні корекційні заняття з психологом (1-2 клас), інклюзивне навчання (1-2 класи).
Дата вступу до школи 01.09.2014 року               Клас ____________
Вчитель Андрєєва Наталія Дмитрівна Асистент вчителя немає
Строки дії програми з 01.09.2016 до 31.05.2017
Програма навчання Інклюзивна форма навчання за програмою загальноосвітньої ЗШ

Присутні на засіданні з приводу розробки ІПР:


Присутні (ПІБ)
 Посада
Дата
1
Грузін Валентина Володимирівна
заступник директора з НВР
29.08.2016
2
Білоконь Надія Володимирівна
Голова міської ПМПК, логопед
29.08.2016
3
Свириденко Наталія Олександрівна
Керівник ШМО
29.08.2016
4
Андрєєва Наталія Дмитрівна
Вчитель
29.08.2016
5
Денисова Ольга  Олександрівна
Практичний психолог
29.08.2016
6
Нетудихатко Яна Анатоліївна
Соціальний педагог
29.08.2016
7
Бродченко Тетяна Іванівна
Педіатр міської лікарні
29.08.2016
8
Прізвище, імя, по батькові
Батьки
29.08.2016

Адаптація навчальних підходів:
Використання завдань різної складності, збільшення часу на виконання завдань, зміна темпу занять, чергування видів діяльності, застосування диференційованих методів навчання з урахуванням освітніх потреб.

Перелік спеціальних і додаткових видів послуг:

Вид послуг
Кількість год. на тиждень
Місце проведення
Розклад
Додаткові корекційні заняття з учителем(8 годин)
З української мови
2
ІІІ блок, кабінет №1
Кабінет для індивідуальних занять
Понеділок, 2 урок
П’ятниця, 4 урок
З літературного читання
2
ІІІ блок, кабінет №1
Понеділок, 5 урок
П’ятниця, 5 урок
З математики
2
Кабінет для індивідуальних занять
ІІІ блок, кабінет №1
Вівторок, 3 урок


Середа, 2 урок
З природознавства
1
ІІІ блок, кабінет №1
Четвер, 5 урок
З французької мови
1
Кабіне №18
П’ятниця, 3 урок
Корекційні заняття з  практичним психологом
2
 Кабінет практичного психолога
Вівторок, четвер

Місце, умови
 Визначене місце ( перша парта від столу вчителя, дитина за зростом низенька, потребує постійного контролю за станом здоров’я та  допомоги вчителя для засвоєнням матеріалу).
Навчальні підходи
 Достатня увага з боку вчителя, робота в парах, групах, спільне навчання, самостійні вправи, самоперевірка, взаємоперевірка).

Вказівки
 Вказівки усні, письмові, демонстрація, привертання уваги.

Корекція поведінки
Перерви в роботі за необхідністю, чітке визначення очікувань,  позитивні підкріплення, надання можливостей для вибору, роз міщення дитини у зручному для неї місці.
Матеріал та обладнання
 Підручники, індивідуальні картки, сигнальні картки, ребуси, головоломки, відеозаписи, аудіо записи, комп’ютерні навчальні ігри.

Організаційні питання
 Індивідуалізований розклад корекційних занять учениці.

Сенсорні потреби
Стежити за правильним використанням аудіо та відеообладнанням, комп’ютером.


Інше

Я ЗГОДЕН зізмістом ІПР.
Я мав можливість брати участь у розробці цього плану.


Підпис батька (матері) або опікуна____________   Дата 29.08.2016


Пристосування/модифікаціякласногосередовища

Стиль навчання: багатосенсорний                      

Індивідуальна навчальна программа
3 рік навчання, створення  індивідуальної програми для дитини з особливими освітніми потребами, інклюзивна освіта.
Довгострокова мета:   на 2016/2017 навчальний рік
 Формувати навички самостійної робот на уроці, поступово зменшуючи допомогу вчителя під час уроку, розвивати пам’ять, увагу, логічне мислення, 

Короткострокові завдання
Методиоцінювання
Дата і прогрес
Вивчення таблиці множення та ділення на 2, 3, 4, 5









Самостійний аналіз завдань вправ з мови







Самостійне вивчення напам’ять уривку вірша








Аудіювання









Вивчення таблиць множення і ділення чисел 6, 7, 8, 9








Відтворення послідовності подій тексту







Введення вивчених фраз у речення на уроках французької мови








Свідоме самостійне орієнтування в природних явищах








Засвоєння словникових слів 3 класу

Зразкиробіт
СП
Спостереження
НП
Контрольні листки
НП
Тестовізавдання

СП
Стандартні тести
НП

Вивчення таблиці множення та ділення на 2, 3, 4, 5 

Самостійний аналіз завдань вправ з мови 

Самостійне вивчення напам’ять уривку вірша




Зразки робіт
НП
Спостереження
НП
Контрольні листки
НП
Тестові завдання
НП
Стандартні тести

НП
Вивчення таблиці множення та ділення на 2, 3, 4, 5 

Самостійний аналіз завдань вправ з мови 

Самостійне вивчення напам’ять уривку вірша




Зразки робіт
НП
Спостереження
НП
Контрольні листки
НП
Тестові завдання
НП
Стандартні тести

НП
Вивчення таблиці множення та ділення на 2, 3, 4, 5 

Самостійний аналіз завдань вправ з мови 

Самостійне вивчення напам’ять уривку вірша




Зразки робіт
НП
Спостереження
СП
Контрольні листки
СП
Тестові завдання
СП
Стандартні тести

СП
Вивчення таблиці множення та ділення на 2, 3, 4, 5 

Самостійний аналіз завдань вправ з мови 

Самостійне вивчення напам’ять уривку вірша




Зразки робіт
СП
Спостереження
НП
Контрольні листки
НП
Тестові завдання
НП
Стандартні тести

НП
Вивчення таблиці множення та ділення на 2, 3, 4, 5 

Самостійний аналіз завдань вправ з мови 

Самостійне вивчення напам’ять уривку вірша




Зразки робіт
НП
Спостереження
НП
Контрольні листки
НП
Тестові завдання
НП
Стандартні тести

НП
Вивчення таблиці множення та ділення на 2, 3, 4, 5 

Самостійний аналіз завдань вправ з мови 

Самостійне вивчення напам’ять уривку вірша




Зразки робіт
НП
Спостереження
НП
Контрольні листки
НП
Тестові завдання
НП
Стандартні тести
НП

Вивчення таблиці множення та ділення на 2, 3, 4, 5 

Самостійний аналіз завдань вправ з мови 

Самостійне вивчення напам’ять уривку вірша




Зразки робіт
СП
Спостереження
СП
Контрольні листки
СП
Тестові завдання
СП
Стандартні тести

СП
Вивчення таблиці множення та ділення на 2, 3, 4, 5 

Самостійний аналіз завдань вправ з мови 

Самостійне вивчення напам’ять уривку вірша




Зразки робіт
СП
Спостереження
СП
Контрольні листки
СП
Тестові завдання
СП
Стандартні тести

СП

Умовніпозначення:
О – учень оволодів умінням, досяг поставленої мети;
СП – спостерігається суттєвий прогрес;
НП – спостерігається незначний прогрес;
ПН – прогресу в досягненні конкретної мети немає;


Поточний рівень знань і вмінь.

 Вересень 2016 року.
Вчитель.  Відбувся незначний розвиток дитини. Дівчинка почала проявляти інтерес до роботи в парах та групах. Увага на уроках покращилась. Деякі завдання виконує самостійно. Вивчила таблиці множення та ділення чисел 2. 3. Прості задачі розв’язує самостійно, складені – за допомогою учителя. Для розв’язування таких задач додаткових схем, малюнків.  Дикція чітка, читає бігло, виразно, намагається застосовувати логічний наголос. Дещо втратилась каліграфія письма. Застосовує спосіб діяльності за аналогією. Темп роботи залишається повільний. Відтворює навчальну інформацію з природознавства. Добре малює, виготовляє вироби з паперу, пластиліну, природних матеріалів. Відбулася зміна мотивації навчання. Дівчинка розуміє для чого потрібно вчитися. Відбулися зміни у спілкуванні з однолітками, поширився круг друзів не тільки в класі, а й в сусідніх класах.
Психолог. Легко та невимушено встановлюється контакт, поведінка адекватна. Переважає наочно-образне мислення, зорова пам’ять. Потребує додаткових наочних матеріалів для розвитку слухового сприймання , для виконання усних завдань.
Логопед. Словниковий запас відповідає віковій нормі. Є незначні труднощі у роботі з деформованим текстом. Логічну послідовність подій встановлює правильно. Чітко вимовляє всі звуки.
 Дівчинка потребує продовження корекційних занять з вчителем та психологом школи.





1 коментар: