«Затверджую»
Директор Мануйлівського НВК
Грузін Т.Б.
_______________________________________
«_____»________________________2016 .р
Індивідуальна
програма розвитку (ІПР)
Мануйлівський НВК «ЗОШ І-ІІІ
ступенів ДНЗ»
Дитина
_____________________________________________________________________________
Дата народження
_____________________________________________________________________________
Батьки або
опікуни _____________________________________________________________________________
Телефон _____________________________________________________________________________
Адреса _____________________________________________________________________________
Особливості розвитку Хлопчик енергійний, активний. Разом з тим, дитина мала проблеми з адаптацією до навчання в середній ланці школи. Він важко концентрував увагу на навчальній діяльності, не дотримувався основних правил для учня, агресивно і болісно реагував на спроби учителів залучити його до навчання, на зауваження, поводив себе небезпечно і неконтрольовано, переживав спалахи гніву. Після обстеження в ОДПНД, де йому було встановлено діагноз, та за висновками ЛКК та ОПМПК в 5- 6 класах навчався за індивідуальною програмою для дітей із ЗПР, а в 7 класі – за інклюзивною формою. При цьому спостерігалося покращення мотивації до навчання, успішності, але були прояви агресії, неконтрольованої поведінки, недисциплінованості, безвідповідальності. Словниковий запас учня обмежений, розвиток уваги та мислення – середнього рівня, як і обсяг короткочасної пам’яті; розумова працездатність та її темп знижені; стиль сприйняття переважно візуальний та слуховий. Разом з тим, учень проявляє певний пізнавальний інтерес до окремих предметів – географії, історії, трудового навчання, фізичної культури. Мотивація до навчання занижена.
У хлопчика переважає позитивний емоційний стан, але він не здатний
регулювати свою поведінку. Задовільно читає, погано пише, має труднощі з
обчисленнями.
Чи отримувала
дитина допомогу, яку? Ні, описані проблеми були виявлені учителями, класним
керівником під час процесу адаптації учня до навчання в середній ланці школи.
Курс лікування ОДПНД, індивідуальні консультації психолога в 5-6 класах ( при
Маловисківській ЗОШ № 3).
Дата вступу до
школи: вересень 2009 Клас: 8
Вчитель: Постолюк
П.І. ( кл. кер.) Асистент вчителя: Грузін О.М.
Строки дії
програми з вересень 2016 р. до серпень 2017 р.
Присутні на засіданні з приводу розробки ІПР:
І півріччя
|
ІІ півріччя
|
||
Присутні
|
Дата
|
Присутні
|
Дата
|
Бузько Н.В., заступник
директора з навчально-виховної роботи
|
6.09.2016
|
||
Постолюк П.І.., вчитель
історії, класний керівник
|
|||
Грузін О.М., асистент учителя,
практичний психолог
|
|||
Романцова А.І., вч. математики, Топчій І.А., вч.
англ.. мови, Кучер О.М. вч. біології та хімії, Кучер В.М., вч. фізики, Туз
Л.В., вч. укр.. мови та літ.
|
|||
Батьки
|
Перелік
спеціальних і додаткових видів послуг:
Вид
послуг
|
Кількість
год. на тиждень
|
Місцепроведення
|
Розклад
|
Додаткові корекційні заняття з
учителем математики (Романцова
А.І.)
|
1
год. на тиждень
|
Предметні кабінети НВК
|
Понеділок,
2-й урок
|
Додаткові
корекційні заняття з учителем історії(Постолюк
П.І)
|
1
год. на тиждень
|
Предметні кабінети НВК
|
Вівторок,
6- й урок
|
Додаткові
корекційні заняття з учителем
української мови та літератури (Туз Л.В.)
|
1
год. на тиждень
|
Предметні кабінети НВК
|
Вівторок,
2- урок
|
Додаткові
корекційні заняття з учителем
англійської мови (Топчій І.А.)
|
0,5
год. на тиждень
|
Предметні кабінети НВК
|
Понеділок,
1-й урок ( чисельник)
|
Додаткові
корекційні заняття з учителем хімії та біології (Кучер О.М.)
|
1
год. на тиждень
|
Предметні кабінети НВК
|
Вівторок,
3-урок
|
Додаткові
корекційні заняття з учителем фізики
(Кучер В.М.)
|
0,5 год. на тиждень
|
Предметні кабінети НВК
|
Понеділок,
1- й урок ( знаменник)
|
Консультації практичного психолога (Грузін О.М.)
|
За потребою
|
Кабінет практичного психолога НВК
|
Я ЗГОДЕН ( НА) зі змістом ІПР.
Я мав (мала) можливість брати
участь у розробці цього плану.
Підпис батька (матері) або опікуна __________________________________
Дата______________________
|
Пристосування/модифікація класного середовища
Стиль
навчання: Переважно
слуховий Переважно
візуальний
Багатосенсорний Переважно
кінестетичний Переважно
тактильний
Місце, умови
|
Визначене
місце
У малій
групі
|
Навчальні
підходи
|
Часта /
невідкладна реакція з боку вчителя
Об’єднання
стилів навчання
Спільне
навчання
Кооперативне
навчання в групах / парах
Інше: акцент
на візуальному стилі навчання, збільшення часу на виконання
завдань
|
Вказівки
|
Різні
види вказівок:
________
усні
__________
письмові
_______
демонстрація / моделювання
___
привертання уваги учня
Інше
____________________________
|
Корекція
поведінки
|
Часті
перерви
Чітке
визначення очікувань
Робота
в тиші
Позитивні
підкріплення
Надання
можливостей для вибору й альтернатив
Надання
можливості порухатися
Близький
безпосередній контроль
Розміщення
дитини у зручному місці
Інше формування
мотивації до навчання та спілкування
|
Матеріал та
обладнання
|
Книжки
для сліпих, надруковані шрифтом Брайля
Адаптовані
версії книжок
Затискачі,
похилі дошки
Інше інд.
картки, індивідуальна наочність, яскравий дидактичний матеріал
|
Організаційні
питання
|
Індивідуалізований
розклад занять учня
Інше
_________________________
|
Сенсорні
потреби
|
Стежити,
чи правильно учень користується:
_____
окулярами
______
слуховим апаратом
______
аудіо / ЧМ приладдям
______
допоміжним технологічним обладнанням
Інше: попередження перевтоми
|
Інше
|
консультування батьків
|
Індивідуальнапрограмарозвитку
Довгострокова мета: формування й розвиток пізнавальних процесів для кращого засвоєння навчального матеріалу, підвищення рівня соціальних контактів у школі
Короткостроковізавдання
|
Методиоцінювання
|
Дата і прогрес
|
Учень навчиться працювати разом з класом на уроці, самостійно
засвоюватиме матеріал підручника, відповідатиме на запитання; зможе аналізувати
, описувати події та явища повними реченнями;
вивчатиме значення нових понять.
Хлопчик братиме участь у групових роботах на уроках, у шкільних та
класних виховних заходах, правильно спілкуватиметься з учнями під час перерв,
за потреби звертатиметься по допомогу вчителя асистента.
|
Зразки робіт
|
До 26.12.2016р.
|
Спостереження
|
До 26.12.2016 р.
|
|
Контрольні
листки
|
До 26.12.2016 р.
|
|
Тестові завдання
|
До 26.12.2016 р.
|
|
Стандартні
тести
|
До 26.12.2016 р.
|
Умовні позначення:
О – учень оволодів умінням, досяг поставленої мети;
СП – спостерігається суттєвий прогрес;
НП – спостерігається незначний прогрес;
ПН – прогресу в досягненні конкретної мети немає;
«Затверджено»
Директор Мануйлівського НВК
Т.Б. Грузін
_________________________
«_____»___________________2016 р.
Індивідуальний
навчальний план
учня Мануйлівського навчально – виховного комплексу
«Загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів дошкільний
навчальний заклад»
на 2016 – 2017навчальний рік
(складено на основі додатку 12 до наказу Міністерства освіти і науки, молоді
та спорту України від 03.04. 2012 р. № 409) ( в редакції наказу Міністерства
освіти і науки України від 29.05.2014 р. № 664, із змінами згідно з наказом Міністерства
освіти і науки України від 12.12.2014 № 1465)
Освітні галузі
|
Навчальні предмети
|
Кількість година на тиждень
|
Інваріантна складова
|
||
Мови і літератури
|
Українська мова
|
2
|
Англійська мова
|
2
|
|
Російська мова
|
2
|
|
Українська література
|
2
|
|
Зарубіжна література
|
2
|
|
Суспільствознавство
|
Історія України
|
1,5
|
Всесвітня історія
|
1
|
|
Основи правознавства
|
-
|
|
Мистецтво
|
Музичне мистецтво
|
-
|
Образотворче мистецтво
|
-
|
|
Мистецтво
|
1
|
|
Математика
|
Алгебра
|
2
|
Геометрія
|
2
|
|
Математика
|
-
|
|
Природознавство
|
Біологія
|
2
|
Географія
|
2
|
|
Природознавство
|
-
|
|
Фізика
|
2
|
|
Хімія
|
2
|
|
Технології
|
Трудове навчання
|
1
|
Інформатика
|
2
|
|
Здоров’я і фізична культура
|
Основи здоров’я
|
1
|
Фізична культура
|
3
|
|
Разом (без фізичної культури)
|
29,5
|
|
Варіативна складова
|
||
Психологія спілкування
|
1
|
|
Всього годин
|
33,5
|
|
В тому числі корекційних занять
|
||
Українська мова
|
0,5
|
|
Фізика
|
0,5
|
|
Хімія
|
0,5
|
|
Біологія
|
0,5
|
|
Історія України
|
1
|
|
Українська література
|
0,5
|
|
Англійська мова
|
0,5
|
|
Алгебра
|
0,5
|
|
Геометрія
|
0,5
|
|
Всього корекційних занять
|
5
|
|
Всього годин
|
33,5
|
Немає коментарів:
Дописати коментар