Індивідуальна програма розвитку дитини з особливими освітніми потребами
(Грузьківський НВК «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-дошкільний
навчальний заклад» Кіровоградської районної державної адміністрації)
Дитина ____________________________________________________________________________
Батьки
_____________________________________________________________________________
Особливості розвитку
Хлопчик із
порушенням опорно – рухового апарату. Дослідження Кіровоградської обласної
ПМПК підтвердили, що рівень розумового розвитку дитини відповідає віковій нормі,
мотивація до навчання достатня, словниковий запас – обмежений, увага не завжди стійка,
тому розумова працездатність та її темп занижені. Учень програмовий матеріал
засвоює на достатньому і середньому рівнях, однак пише дуже повільно, на
заняттях відволікається у зв’язку із низькою моторикою рук та втомлюваністю.
Разом з тим, учень доброзичливий, спокійний, товариський. Хлопчик також
відвідує заняття в музичній школі.
Чи отримувала дитина
допомогу? Якщо так, то яку? Не отримувала
Дата вступу до школи серпень 2012 року Клас 5
Асистент учителя - відсутній
Термін дії програми 1 рік (З вересня 2016 по серпень
2017 року)
Присутні на засіданні
з приводу розробки ІПР
2016-2017 н.р.
|
|
Присутні
|
Дата
|
Чебановська В.М., заступник директора з навчально-виховної роботи
|
29.08.16
|
Лучанова В.В., учитель математики
|
29.08.16
|
Чернявська В.І., учитель англійської мови
|
29.08.16
|
Батьки
|
29.08.16
|
Перелік спеціальних і
додаткових видів послуг
Вид послуг
|
Кількість годин на тиждень
|
Розклад
|
Місце проведення
|
Не отримує
|
|||
Пристосування/модифікація
класного середовища
Стиль навчання: багатосенсорний.
Місце, умови
|
Школа, додаткові години на індивідуальні заняття з окремих предметів
|
Навчальні підходи
|
Об’єднані стилі навчання, використання технології ситуації успіху
|
Вказівки
|
Різні види вказівок: усні, письмові, демонстрації, моделювання,
акцентування уваги учня та інші
|
Корекція поведінки
|
Позитивні підкріплення, близький безпосередній контроль, формування
мотивації до навчання, спілкування, надання можливості порухатися
|
Матеріали та обладнання
|
Індивідуальна наочність, яскравий дидактичний матеріал, магнітна дошка, навчальні
презентації, комп’ютер тощо
|
Організаційні питання
|
Індивідуалізований розклад
|
Сенсорні потреби
|
Сприяння задоволенню потреб учня в комфорті та діяльності, попередження
перевтоми, включення різних органів сприймання у процес засвоєння дитиною
знань
|
Консультування батьків
|
Особливості розвитку, навчання та соціальної адаптації Ростислава
|
Я згодна зі змістом ІПР.
Я мала можливість брати участь у розробці цієї програми.
Підпис матері____________________
Дата 29.08.2016
Немає коментарів:
Дописати коментар