Індивідуальна програма розвитку (ІПР)
(Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ
ступенів № 15
Олександрійської міської ради)
Дитина: ________________________________________________________________
Дата
народження: ________________________________________________________
Батьки:_________________________________________________________________
Телефон: ________________________________________________________________
Адреса:
_________________________________________________________________
Особливості
розвитку: Інтелект відповідає вікові. Має вади слуху. Поведінка
адекватна. Мислення послідовне. Дії контролює розумовими процесами (висновок ПМПК) _______
Чи отримувала дитина
допомогу, яку: у другому класі перебувала на індивідуальному навчанні
Дата
вступу до школи: 01 вересня 2014 року_____________________________________ Клас: 3-А____________________________________________________________________
Вчитель:
Ворошилова
Ольга Іванівна________________________________________
Асистент
вчителя: немає_____________________________________________________
Строки
дії програми з 01 вересня 2016 року_____________________________________ до 26 травня 2017 року_______________________________________________________
Присутні на засіданні з приводу розробки ІПР:
Присутні
|
Дата
|
Присутні
|
Дата
|
Чубова С.В., заступник директора з
навчально виховної роботи
|
|||
Ворошилова О.І.,
класний керівник
|
|||
Швець А.А., психолог
|
|||
Батьки
|
Перелік
спеціальних і додаткових видів послуг:
Вид послуг
|
Кількість год. на тиждень
|
Місце проведення
|
Розклад
|
||
Додаткові заняття з учителем
|
|||||
а) літературне читання
|
2 год. на тиждень
|
аудиторія № 1
|
понеділок, вівторок
|
||
б) українська мова
|
2 год. на тиждень
|
вівторок, п’ятниця
|
|||
в) природознавство
|
2 рази на місяць
|
1, 3 тиждень
|
|||
г) математика
|
2 год. на тиждень
|
вівторок, четвер
|
|||
Я ЗГОДЕН зі змістом ІПР.
Я мав можливість брати участь у
розробці цього плану.
Підпис батька (матері) або опікуна ___________________________
Дата_______________________________________________________
|
|||||
Пристосування/модифікація класного середовища
Стиль
навчання: Переважно слуховий Переважно візуальний
Багатосенсорний Переважно кінестетичний Переважно тактильний
Місце, умови
|
Визначене місце
У малій групі
|
Навчальні підходи
|
Часта / невідкладна реакція з боку
вчителя
Об’єднання стилів навчання
Спільне навчання
Кооперативне навчання в групах /
парах
Інше
_______________________________
|
Вказівки
|
Різні види вказівок: ________ усні
__________ письмові
_______ демонстрація / моделювання
___ привертання уваги учня
Інше
____________________________________________________
|
Корекція поведінки
|
Часті перерви
Чітке визначення очікувань
Робота в тиші
Позитивні підкріплення
Надання можливостей для вибору й
альтернатив
Надання можливості порухатися
Близький безпосередній контроль
Розміщення дитини у зручному місці
|
Матеріал та обладнання
|
Книжки для сліпих, надруковані
шрифтом Брайля
Адаптовані версії книжок
Затискачі, похилі дошки
Інше _____________інд.картки_____________________
|
Організаційні питання
|
Індивідуалізований розклад занять
учня
Інше
________________________________________________
|
Сенсорні потреби
|
Стежити, чи правильно учень
користується: _____ окулярами
______ слуховим апаратом ______
аудіо / ЧМ приладдям
______ допоміжним технологічним
обладнанням
Інше
________________________________________
|
Інше
|
Індивідуальна
навчальна програма
Довгострокова
мета: створити атмосферу успіху та оптимальні умови для навчання в умовах
інклюзивного навчання; визначити поточний рівень знань і вмінь, сильні сторони,
інтереси та потреби дитини; формування ключової комунікативної компетентності
Короткострокові завдання
|
Методи оцінювання
|
Дата і прогрес
|
1. Формування комунікативних умінь; розвиток
усного та писемного мовлення (українська мова).
2. Формування повноцінних навичок читання;
розвиток мовлення; уміння працювати з текстом (літературне читання).
3. Формування початкових математичних знань,
умінь, їх практичне застосування (математика).
4. Формування природничих компетентностей
(природознавство).
|
Зразки робіт
|
|
Спостереження
|
||
Контрольні листки
|
||
Тестові завдання
|
||
Стандартні тести
|
Умовні
позначення:
О – учень оволодів умінням, досяг
поставленої мети;
СП – спостерігається суттєвий прогрес;
НП – спостерігається незначний прогрес;
ПН – прогресу в досягненні конкретної
мети немає;
Поточний рівень знань і вмінь.
На цій сторінці фіксуються відомості про рівень розвитку дитини,
зафіксовані під час спостережень і досліджень: її вміння, сильні якості, стиль
навчання (особливо якщо один зі стилів домінує), що дитина не вміє робити, у
чому їй потрібна допомога тощо.
Немає коментарів:
Дописати коментар