Індивідуальна програма розвитку (ІПР)
Червонокостянтинівська ЗШ І-ІІІ ступенів
Учениця 2 класу
Дитина ПІБ:
Дата народження:
Батьки:
Телефон:
Адреса:
Особливості розвитку: Нерівномірна сформованість пізнавальних процесів ЗПР
ІІ-ІІІ ступеня. Емоційно-вольова сфера нестабільна
Чи отримування дитина допомогу? Ні
Дата вступу до школи:
30.08.2015
Учитель:Васяніна Вікторія Володимирівна
Асистент учителя:__________________
Програма навчання: індивідуальна навчальна програма розроблена з урахуванням програм для дітей із затримкою психічного розвитку.
Строки
діїпрограми з 01.09.2016н.р. до 30.05.2017н.р.
Присутні на засіданні з розробки ІПР:
Присутні
|
Дата
|
Заступник директора з
навчально-виховної роботи (ПІБ)
|
31.08.16
|
Психолог
|
31.08.16
|
Батьки
дитини
|
31.08.16
|
Асистент
учителя
|
31.08.16
|
Перелік спеціальних і додаткових видів послуг:
Вид послуг
|
Кількість годин на тиждень
|
Місце проведення
|
Розклад
|
Корекційне
заняття з математики
|
2
|
Кабінет
психолога
|
Понеділок,
п’ятниця
|
Корекційне
заняття з української мови
|
3
|
Кабінет
психолога
|
Понеділок,
вівторок, п’ятниця
|
Корекційне
заняття з читання
|
3
|
Кабінет
психолога
|
Вівторок,
середа, четвер
|
Корекційне
заняття з розвитку емоційно-вольової сфери з психологом
|
1
|
Кабінет
психолога
|
П’ятниця
|
Я ЗГОДЕН зізмістом ІПР.
Я мав змогу брати участь у розробці цієї програми.
Підпис батька (матері) або опікуна ___________________________
Дата 10 вересня 2016 р.
Індивідуальна програма розвитку (ІПР)
Червонокостянтинівська ЗШ І-ІІІ ступенів
Учня 2 класу
Дитина ПІБ:
Дата народження:
Батьки:
Телефон
Адреса:
Особливості розвитку: нерівномірна сформованість
психічних процесів ЗПР ІІ рівня. Емоційно-вольова нестабільність
Чи отримування дитина допомогу? Ні
Дата вступу до школи:
30.08.2015
Учитель:Васяніна Вікторія Володимирівна
Асистент учителя:______________________
Програма навчання: індивідуальна навчальна програма розроблена з урахуванням програм для дітей із затримкою психічного розвитку.
Строки
діїпрограми з01.09.2016н.р. до 30.05.2017н.р.
Присутні на засіданні з розробки ІПР:
Присутні
|
Дата
|
Заступник директора з
навчально-виховної роботи (ПІБ)
|
|
Психолог
|
31.08.16
|
Батьки дитини
|
31.08.16
|
Асистент учителя
|
31.08.16
|
Перелік спеціальних і
додаткових видів послуг:
Вид послуг
|
Кількість годин на тиждень
|
Місце проведення
|
Розклад
|
Корекційне
заняття з математики
|
2
|
Кабінет
психолога
|
Понеділок,
вівторок
|
Корекційне
заняття з української мови
|
3
|
Кабінет
психолога
|
Понеділок,
середа, четвер
|
Корекційне
заняття з читання
|
3
|
Кабінет
психолога
|
Вівторок,
середа, пятниця
|
Корекційне
заняття з розвитку емоційно-вольової сфери з психологом
|
1
|
Кабінет
психолога
|
П’ятниця
|
Я ЗГОДЕН зі змістом
ІПР.
Я мав змогу брати участь у розробці цієї програми.
Підпис батька (матері) або опікуна ___________________________
Дата 10 вересня 2016 р.
Немає коментарів:
Дописати коментар