Індивідуальна програма розвитку (ІПР)
Михайлівської ЗОШ І-ІІІ ступенів
Дитина:
Дата народження:
Батьки або опікуни:
Телефон:
Адреса:
Особливості розвитку – Затримка психічного
розвитку, нерівномірно сформовані навчальні процеси. ДЦП – спастичний
тетрапарез з перевагою правих кінцівок.
Чи отримувала дитина
допомогу, яку – консультації психолога, логопедична допомога, фізична реабілітація
в закладах охорони здоровя
Дата вступу до
школи – 01.09.2015р. Клас – 1
Вчитель – Семенченко
Валентина Олександрівна
Асистент вчителя – Мартіросян Наталія
Олександрівна
Строки дії програми
з - 01.09.2015р. до – 31.05.2016р.
Присутні на засіданні з приводу розробки НІР:
Присутні
|
Дата
|
Присутні
|
Дата
|
Семенченко
В.О. - вчитель
|
30.08.2015р
|
||
Мартіросян Н.О. – асистент вчителя
|
30.08.2015р
|
||
Гайдабура В.П. - психолог
|
30.08.2015р
|
||
Індивідуальна навчальна програма
Довгостроковамета:Створення та забезпечення умов для ефективного
навчання в школі
_________________________________________________________________________________
Короткострокові завдання
|
Методи оцінювання
|
Дата і прогрес
|
1.
Учень
виконуватиме усі завдання до кінця. Працюватиме в класі до кінця уроку
2.
Записуватиме
вивченні букви друкованим письмом, виконуватиме графічні завдання
3.
Вивчатиме
значення нових слів.
4.
Братиме
участь у груповій роботі на уроках, спільних іграх під час перерв
|
Зразки робіт
Спостережений
Контрольні
листки
Тестові завдання
Стандартні тести
|
До 23.12.2015
НП
СП
СП
|
Довгострокова
мета: Створення та забезпечення умов для ефективного навчання в школі,
формування й розвиток пізнавальних процесів для кращого засвоєння навчального матеріалу_______________________________________________________________________________________________________________________________________
Короткострокові завдання
|
Методи оцінювання
|
Дата і прогрес
|
1.
Дитина
виконуватиме усі завдання до кінця. Працюватиме в класі до кінця уроку
2.
Учень
виконуватиме вправи з розвитку загальної моторики, просторової орієнтації
3.
Виконуватиме
додаткові вправи з розвитку пам’яті, мислення, уваги.
4.
Братиме
участь у груповій роботі на уроках, спільних іграх під час перерв та за
потреби звертатиметься по допомогу вчителя або асистента вчителя
|
Зразки робіт
Спостережений
Контрольні
листки
Тестові завдання
Стандартні тести
|
До 23.12.2015
НП
НП
СП
СП
|
Умовні позначення:
О - учень
оволодів умінням, досяг поставленої мети; СП -
спостерігається суттєвий прогрес;
НП—
спостерігається незначний прогрес;
ПН-
прогресу в досягненні конкретної мети немає
Я ЗГОДЕН зі змістом ІПР.
Я мав можливість брати участь у
розробці цього плану.
Підпис
батька (матері) або опікуна
Дата – 15.09.2016р.
Стиль навчання:- візуальний
Переважно слуховий
Переважно візуальний
Багатосенсорний
Переважно кінестетичний
Переважно тактильний
Місце, умови
|
Визначене місце
У малій групі
|
Навчальні
підходи
|
Часта / невідкладна реакція з боку вчителя
Об'єднання стилів навчання
Спільне навчання
Кооперативне навчання в групах /
парах
Інше
|
Вказівки
|
Різні види вказівок:
усні письмові
демонстрація
моделювання привертання уваги учня □
Інше
|
Корекція
поведінки
|
Часті перерви
Чітке визначення очікувань
Робота в тиші
Позитивніт підкріплення
Надання можливостей для вибору
й альтернатив
Надання можливості
порухатися
Близький безпосередній
контроль
Розміщення дитини у
зручному місці
|
Матеріал
та
обладнання
|
Книжки для сліпих, надруковані шрифтом Брайля
Адаптовані версії книжок
Затискачі, похилідошки
Інше – індивідуальні
картки, маніпулятивні приладдя
|
Організаційні
питання
|
Індивідуалізований розклад занять учня
Інше
|
Сенсорні потреби |
Стежити, чи правильно учень користується:
окулярами
слуховим апаратом аудіо / ЧМ приладдям
допоміжним технологічним обладнання
Інше: стежити за осанкою, правильність тримання ручки
|
Інше
|
Стежити
під час перерв за дитиною, через вади здоров’я
|
Немає коментарів:
Дописати коментар